אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל ממשיכה להוביל בתחום החיפוש הגלובלי צילום: shuttrstock

גוגל ממשיכה להוביל בתחום החיפוש הגלובלי

חברת comScore פרסמה דו"ח על השימוש הגלובלי במנועי חיפוש. גוגל מובילה בבטחה, ולמרות עליה של 41%, בינג מגיע למקום הרביעי – אחרי גוגל, יאהו ובאידו הסינית

01.09.2009, 16:03 | עומר כביר
למרות מסע הפרסום הנרחב של מיקרוסופט, גוגל עדיין משאירה את בינג הרחק מאחור. לפי מחקר של חברת comScore, בוצעו ביולי 2009 יותר מ-76 מיליארד חיפושים בגוגל, לעומת 3 מיליארד בלבד במנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט.

מהמחקר עולה שמספר החיפושים שמבוצעים במנועי חיפוש באינטרנט גדל ביולי 2009 ב-41% לעומת החודש המקביל לפני שנה, למספר שיא של 113 מיליארד חיפושים בחודש. יותר שני שלישים מחיפושים אלו (76 מיליארד) בוצעו במנוע החיפוש של גוגל. מדובר בגידול של 58% במספר החיפושים שבוצעו בתקופה המקבילה בשנה שעברה (48 מיליארד).

מנוע בינג של מיקרוסופט רשם אמנם גם הוא גידול מרשים של 41%, ואולם הוא נשאר הרחק מאחור במקום הרביעי במספר החיפושים ברחבי העולם; יצוין כי השקתו של בינג מתמקדת בארה"ב, וכי הגישה אליו ממקומות אחרים בעולם חלקית. במקום השני נמצאת יאהו, שבקרוב עתידה להפוך את בינג למנוע החיפוש שלה, עם 8.9 מיליארד חיפושים, ובמקום השלישי נמצא מנוע החיפוש הסיני Baidu עם 8 מיליארד חיפושים.

בפילוח גיאוגרפי, הנתח הגדול ביותר של חיפושים בוצע באירופה (32.1%), אך ביחס למספר התושבים, האזור המוביל הוא דווקא דרום אמריקה, שם ביצע כל תושב בממוצע 13 חיפושים ביום (לעומת 11.8 באירופה). נתח השוק בתחום החיפוש של אזור אפריקה והמזרח התיכון הוא 5.8%, כשכל תושב מבצע בממוצע 10.5 חיפושים ביום.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות