אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב עוף טוב

ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב עוף טוב

במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע; עד כה טופל התקציב על ידי גלר-נסיס

03.09.2009, 12:13 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של עוף טוב יטופל בראובני פרידן, כך נודע ל"כלכליסט". משרד הפרסום זכה בתקציב במסגרת מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים.

שני משרדים נוספים שהתמודדו על התקציב הם אדלר-חומסקי ויהושע TBWA, שעלו לשלב הגמר במכרז. בשבועות האחרונים נערכו פרזנטציות למותג וניתנו הצעות מסחריות.

תקציב עוף טוב טופל במשך שנים בגלר-נסיס, אך בעקבות כניסה לקטגוריות חדשות, החליטו במותג כי עלול להיווצר ניגוד עניינים מול תקציב טבעול המטופל במשרד ולכן הוחלט לעזוב.

 

עוף טוב אישרו את הידיעה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות