ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב עוף טוב
במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע; עד כה טופל התקציב על ידי גלר-נסיס
03.09.2009, 12:13 | מיטל זדה
תקציב הפרסום של עוף טוב יטופל בראובני פרידן, כך נודע ל"כלכליסט". משרד הפרסום זכה בתקציב במסגרת מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים.
שני משרדים נוספים שהתמודדו על התקציב הם אדלר-חומסקי ויהושע TBWA, שעלו לשלב הגמר במכרז. בשבועות האחרונים נערכו פרזנטציות למותג וניתנו הצעות מסחריות.
תקציב עוף טוב טופל במשך שנים בגלר-נסיס, אך בעקבות כניסה לקטגוריות חדשות, החליטו במותג כי עלול להיווצר ניגוד עניינים מול תקציב טבעול המטופל במשרד ולכן הוחלט לעזוב.
עוף טוב אישרו את הידיעה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה