מייקינג אוף: להקת מיומנה משתפת פעולה עם אנרג'י
הקמפיין החדש של אנרג'י עושה שימוש חדשני במדיה - שעות השידור נבחרו מראש ושולבו בלמעלה מ-50 גירסאות שונות. קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים
08.09.2009, 11:55 | כתב כלכליסט
לפני כשבועיים עלתה לאוויר פרסומת חדשה של אנרג'י בהשתתפות חברי להקת מיומנה. אלמנטרי? לא ממש. כחלק משיתוף הפעולה בין הצדדים עושה הקמפיין שימוש חדשני במדיה - שעות השידור נבחרו מראש ושולבו בלמעלה מ-50 גירסאות שונות, כך שלמעשה הפרסומת מציגה את השעה האמיתית בה אתם צופים.
עוד פרטים על הנעשה מאחורי הקלעים:
- רקדני מיומנה החלו בחזרות לפרסומת כשבועיים לפני הצילומים.
- בסט צולמו 6 קוביות בהן רוקדים רקדני מיומנה. בעזרת עבודת פוסט-פרודקשיין רואים בפרסומת עצמה 75 קוביות.
- הפרסומת צולמה בשתי מצלמות במקביל, על מנת לתפוס כמה שיותר זוויות של הרקדנים השונים.
- לפרסומת של אנרג'י יש 55(!) וורסיות שונות, שכל אחת מהן מציגה שעה אחרת, בדיוק לפי מועד השידור.
- לסרט פרסומת רגיל נדרשות כ-2 משמרות אוף-ליין (עריכה ראשונית של ויז'ואל, מוסיקה וקריינות), ובין 2 ל-3 משמרות און-ליין (שלב מתקדם יותר), כשכל משמרת אורכת 10 שעות. בפרסומת לאנרג'י נדרשו 10 משמרות אוף-ליין ו-18 משמרות און-ליין.
- ההכנות לשידור (הקלטות שיוצאות לזכיינים השונים: רשת, קשת וערוץ 10), שבד"כ אורכות 10 דקות לקלטת, לקחו בין שעתיים לשלוש לקלטת, כלומר – 6 שעות רק להכנות לשידור
- הבימאית של הפרסומת, קרן חכמה, היא בעצמה רקדנית לשעבר, מה שתרם משמעותית בעבודה השוטפת על הפרסומת ומול הרקדנים
- לאחת הרקדניות נפרמה החולצה ונפלה לרצפה באמצע הריקוד, והיה צריך לצלם את הסיקוונס שוב
- המאפרת היתה צריכה לטפס כל פעם על סולם מאוד גבוה על מנת לעשות טאצ'אפים לרקדנים המיוזעים, בקוביות העליונות
- כל פעם שצולם טייק, גם מישהו מההפקה היה צריך לטפס על הסולם הגבוה על מנת לסמן את הטייק במצלמה הגבוהה
- צוות הקריאטיב ממשרד הפרסום ניסה באחת ההפסקות לעשות "פעלולים" בקוביות, כמו רקדני מיומנה, ללא הצלחה יתרה. זה רק נראה קל...
5 תגובות לכתיבת תגובה