אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מייקינג אוף: להקת מיומנה משתפת פעולה עם אנרג'י

הקמפיין החדש של אנרג'י עושה שימוש חדשני במדיה - שעות השידור נבחרו מראש ושולבו בלמעלה מ-50 גירסאות שונות. קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים

08.09.2009, 11:55 | כתב כלכליסט

לפני כשבועיים עלתה לאוויר פרסומת חדשה של אנרג'י בהשתתפות חברי להקת מיומנה. אלמנטרי? לא ממש. כחלק משיתוף הפעולה בין הצדדים עושה הקמפיין שימוש חדשני במדיה - שעות השידור נבחרו מראש ושולבו בלמעלה מ-50 גירסאות שונות, כך שלמעשה הפרסומת מציגה את השעה האמיתית בה אתם צופים.

עוד פרטים על הנעשה מאחורי הקלעים:

  • רקדני מיומנה החלו בחזרות לפרסומת כשבועיים לפני הצילומים.

  • בסט צולמו 6 קוביות בהן רוקדים רקדני מיומנה. בעזרת עבודת פוסט-פרודקשיין רואים בפרסומת עצמה 75 קוביות.

  • הפרסומת צולמה בשתי מצלמות במקביל, על מנת לתפוס כמה שיותר זוויות של הרקדנים השונים.

  • לפרסומת של אנרג'י יש 55(!) וורסיות שונות, שכל אחת מהן מציגה שעה אחרת, בדיוק לפי מועד השידור.

  • לסרט פרסומת רגיל נדרשות כ-2 משמרות אוף-ליין (עריכה ראשונית של ויז'ואל, מוסיקה וקריינות), ובין 2 ל-3 משמרות און-ליין (שלב מתקדם יותר), כשכל משמרת אורכת 10 שעות. בפרסומת לאנרג'י נדרשו 10 משמרות אוף-ליין ו-18 משמרות און-ליין.

  • ההכנות לשידור (הקלטות שיוצאות לזכיינים השונים: רשת, קשת וערוץ 10), שבד"כ אורכות 10 דקות לקלטת, לקחו בין שעתיים לשלוש לקלטת, כלומר – 6 שעות רק להכנות לשידור

  • הבימאית של הפרסומת, קרן חכמה, היא בעצמה רקדנית לשעבר, מה שתרם משמעותית בעבודה השוטפת על הפרסומת ומול הרקדנים

  • לאחת הרקדניות נפרמה החולצה ונפלה לרצפה באמצע הריקוד, והיה צריך לצלם את הסיקוונס שוב

  • המאפרת היתה צריכה לטפס כל פעם על סולם מאוד גבוה על מנת לעשות טאצ'אפים לרקדנים המיוזעים, בקוביות העליונות

  • כל פעם שצולם טייק, גם מישהו מההפקה היה צריך לטפס על הסולם הגבוה על מנת לסמן את הטייק במצלמה הגבוהה

  • צוות הקריאטיב ממשרד הפרסום ניסה באחת ההפסקות לעשות "פעלולים" בקוביות, כמו רקדני מיומנה, ללא הצלחה יתרה. זה רק נראה קל...

תגיות