אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נדחה המכרז לשיווק פרסומות בקול ישראל צילום: סי די בנק

נדחה המכרז לשיווק פרסומות בקול ישראל

בעקבות בקשות של מתמודדים נדחה המכרז לסוף חודש ספטמבר. בשש השנים האחרונות בעלת הזיכיון לשיווק תשדירי הפרסומת היא שפ"מ - שירותי פרסומת מאוחדים

09.09.2009, 10:59 | מיטל זדה

מכרז רשות השידור על הזיכיון לשיווק פרסומות בקול ישראל נדחה לסוף ספטמבר בעקבות בקשות של מתמודדים, כך נודע ל"כלכליסט". בשש השנים האחרונות בעלת הזיכיון לשיווק תשדירי הפרסומת היא שפ"מ - שירותי פרסומת מאוחדים.

המכרז החדש משנה את המודל העסקי שהיה קיים בקול ישראל. אחד מהסעיפים המהותיים במכרז קובע את מדרגת המינימום השנתית של תקבולים מפרסומות - 60 מיליון שקל. כל סכום שיתקבל עד מדרגת המינימום יהיה שייך לרשות השידור, והזכיין החדש ירוויח את היקף התקבולים שמעל סכום זה.

לפי נתוני רשות השידור, היקף ההכנסות מפרסומות בקול ישראל נמצא במגמת ירידה: ב־2007 הן הסתכמו ב־115 מיליון שקל וב־2008 ירדו ל־101 מיליון שקל.

נוסף על כך המכרז מאפשר גמישות גבוהה יותר לזכיין החדש במו"מ עם משרדי הפרסום והמפרסמים.

כמו כן, במסגרת המכרז, עיקר המשקל ניתן להצעה הכספית שיציגו המועמדים השונים, שתהיה 65% מההצעה.

תגיות