אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המבצע של GM: קונים לא מרוצים יוכלו להחזיר את הרכב גם אחרי חודשיים צילום: אי פי אי

המבצע של GM: קונים לא מרוצים יוכלו להחזיר את הרכב גם אחרי חודשיים

יצרנית הרכב מנסה להחזיר את הלקוחות שאיבדה השנה, ומציעה ללקוחות בארה"ב את האפשרות להחזיר את המכונית תוך 60-31 יום ממועד הקנייה

11.09.2009, 13:05 | סוכנויות הידיעות
ג'נרל מוטורס, בניסיון להתאושש מהמשבר הקשה אליו נקלעה, יצאה ביוזמה חדשה ללקוחות פרטיים בארה"ב: אם הם אינם מרוצים מרכב שרכשו דרכם, עומדים לרשותם 60 יום כדי להחזירו. הניסיון השיווקי הנוכחי מכונה "מי ייתן והרכב הטוב ביותר ינצח" והוא נועד להחזיר לג'נרל מוטורס את אותם לקוחות שהדירו ממנה את רגליהם, לאחר שבתחילת השנה הגישה היצרנית הגדולה ביותר בארה"ב לבית המשפט בקשה להגנה מפשיטת רגל וקיבלה מיליארדים של כספי סיוע מהממשל.

יושב הראש החדש של החברה, אדוארד ווייטאייקר ג'וניור, יספר לצרכנים במודעות ובפרסומי טלוויזיה, במבטאו הטקסני הבולט, כי "גם לו היו ספקות לגבי החברה" לפני שהפך ליושב הראש שלה. "כשראיתי את דגמי המכוניות שאנחנו מייצרים, הבנתי שאני אוהב את מה שאני רואה. וכך גם אתם", יבטיח ווייטאייקר לצרכנים הפוטנציאלים.

לפי המבצע החדש, צרכנים יורשו להחזיר את כלי הרכב שקנו מהחברה תוך בין 31 ל-60 יום ממועד הקנייה, מבלי שיישאלו שאלות, ולקבל החזר מלא, זאת בתנאי שהרכבים לא נסעו יותר מ-6,500 קילומטר, והרוכשים לא פיגרו בתשלומים על הרכב.

"אנו משחררים את הדגמים שלנו לחופשי ומאפשרים לצרכנים לבחון אותם כאוות נפשיהם", אמר ווייטאייקר בעקבות המבצע ורמז בכך כי המבצע יקיף כמה וכמה דגמים. כמו כן, הסמל של ג'נרל מוטורס יעדר מהמודעות, במטרה למקד את הקמפיין בדגמים ספציפיים ולא במותג החברה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות