אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשמית: תקציב טורנדו עבר לשלמור אבנון עמיחי

רשמית: תקציב טורנדו עבר לשלמור אבנון עמיחי

העזיבה של טורנדו את אדלר עשויה לפתוח את הדלת למעבר של תקציב המזגנים של אלקטרה שמטופל כיום ב-JWT ושמוערך בכ-15 מיליון שקל

14.09.2009, 14:52 | גלי ברגר

תקציב חברת המזגנים טורנדו המוערך בכ-20 מיליון שקל עבר למשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כך הודיעו היום בעלי החברה, רונן ועודד בזזי.

עם הבחירה בשלמור אמר רונן בזזי: "בסיפור הזה לא היו מנצחים או מפסידים יש רק מרוויחים. אנו רוצים להודות לחברים מאדלר חומסקי על העבודה המדהימה שעשינו יחד במשך שלוש השנים האחרונות. הפסקת העבודה איתם נבעה כתוצאה מהחלטתם לקחת תקציבים של חברה, שהיא בעצם מתחרה שלנו". בזזי הוסיף עוד כי הוא בחר בשלמור על סמך היכרות אישית עם גדעון עמיחי, מבעלי המשרד. "נפגשנו עם המשרד שהציג בפנינו פרזנטציה אסטרטגית בלבד ללא קריאיטיב. התחברנו לחשיבה המקצועית שלהם והחלטנו ללכת איתם".

תקציב טורנדו יצא למכרז לאחר שמשרד הפרסום אדלר חומסקי, שטיפל בו בשנים האחרונות והיה אחראי לקמפיין המזוהה של החברה, קיבל לידיו את תקציב שקם אלקטריק של חברת אלקטרה, שהיא השחקנית המובילה בתחום המזגנים בישראל. בטורנדו החליטו בתגובה לעזוב את אדלר חומסקי ויצאו למכרז.

העזיבה על טורנדו את אדלר עשויה לפתוח את הדלת למעבר של תקציב המזגנים של אלקטרה שמטופל כיום ב-JWT ושמוערך בכ-15 מיליון שקל.

עבור שלמור מדובר בתוספת משמעותית וחיזוק חשוב למשרד, שהכנסותיו ירדו ב-19% בחציון הראשון של 2009. המשרד נפרד באחרונה מתקציב חברת אופטיקנה שעבר למקאן אריקסון. מדבור בתקציב שמוערך בכ-4.5 מיליון דולר, כך שטורנדו עשוי לפצות על אובדנו. האתגר של שלמור יהיה לקחת את המותג טורנדו צעד נוסף קדימה. בשלוש השנים האחרונות הצליחו להפוך את המותג, שלמעשה מיוצר במפעל בסין ורק בארץ קרוי טורנדו, למוכר ביותר עם קמפיין מאוד מזוהה. בשלמור ינסו לשמור על הנכסים של טורנדו, אך ניתן להניח כי הקמפיין החדש יהיה שונה.

תגיות