אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקדונלדס מחלקת מיליון דולר כל ערב - במשך חודש צילום: בלומברג

מקדונלדס מחלקת מיליון דולר כל ערב - במשך חודש

פותחת במבצע קידום מכירות חסר תקדים - שיקודם בתוכנית האירוח החדשה של ג'יי לנו

14.09.2009, 19:26 | בלומברג

כוכב תוכניות האירוח ג'יי לנו, שהשיק אמש תוכנית לילית חדשה ברשת NBC ייעזר בבימת התוכנית כדי לפתוח ביוזמה שיווקית יוצאת דופן וישתתף באופן פעיל בהצגת מוצרים של חברות מקומיות. למשל, לנו ישתתף במירוץ מכוניות פורד פוקוס חשמליות ויערוך מבצעי הגרלות למקדונלד'ס. כל זאת כדי למשוך מפרסמים.

לפי מייקל פיילוט, מנהל המכירות של הרשת, חברות כדוגמת מקדונלד'ס משלמות ל־NBC תעריפים גבוהים במיוחד בתמורה לזכות להשחיל את מוצריהן לתוכנית. כך ההכנסות של התוכנית עולות והסיכוי שהצופים יזפזפו בקטעי ההדגמה הפרסומיים קטן. "NBC פתוחה לאימוץ פורמטים חלופיים מעבר לפרסומות 30 השניות המסורתיות", הסביר ג'ון ראש, מנהל ניתוחי מדיה בקמבל מית'ון, מיניאפוליס. "ובאופנים רבים, ג'יי לנו שובר את המוסכמות של תוכניות פריים טיים, כולל רכיב השיווק".

פרויקט הפרסום של מקדונלד'ס יתחיל ב־6 באוקטובר, ומדובר בתוכנית קידום המכירות הגדולה ביותר של החברה ביותר מ־20 שנה. במשך 29 ערבים רצופים לקוח של מקדונלד'ס יקבל הזדמנות לזכות במיליון דולר. סלבריטי של רשת NBC ישלוף שתי דסקיות ממכונת הגרלה, ואם שתיהן יראו את הספרה שש, המתחרה יזכה בפרס הראשון. צירופים אחרים יזכו בפרסים של 10,000 דולר.

"ג'יי לנו שואו", שבתוכנית הבכורה שלה התארח ג'רי סיינפלד, משודרת בשעה עשר בלילה. התוכנית אינה צפויה למשוך יותר צופים מאשר רצועת הדרמה של רשת CBS או רצועת השידורים הלילית של ABC, אך אפילו במקום השלישי ללנו יש סיכוי גדול להצליח אם יצליח למשוך שיעור קרוב ל־4.7 מיליון הצופים שעקבו אחריו ב"טונייט שואו", אומר אנדי דונצ'ין, מנהל השקעות מדיה בקאראט USA, ניו יורק. "כל דבר מעבר לכך יהיה הדובדבן שבקצפת", הוסיף.

תגיות