אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אורנג' שלחה SMS ללקוחותיה: "לצפייה בטרגדיה של משפחת רמון, לחצו 1" צילום: גלעד קוולרצ'יק

אורנג' שלחה SMS ללקוחותיה: "לצפייה בטרגדיה של משפחת רמון, לחצו 1"

חלק מהלקוחות שקיבלו את ההודעה הגיבו בזעם על ניצול הטרגדיה של משפחת רמון לצרכים מסחריים. פרטנר: "מביעים התנצלות על ההודעה שנוסחה בחוסר רגישות"

15.09.2009, 13:37 | כתב כלכליסט

חוסר רגישות: חברת הסלולר "אורנג'" שלחה אתמול לחלק ממנוייה SMS המציע לצפות תמורת תשלום בתמונות "מהטרגדיה של משפחת רמון". כך פורסם בגלי צה"ל.  

"אם ברצונך לצפות בסיקור הטרגדיה של משפחת רמון יש ללחוץ 1 ב-SMS, ותוכל לצפות בווידאו מחדשות ערוץ 2", נמסר בהודעה שנשלחה למנויים.

חלק מהלקוחות קיבלו בזעם את ההודעה ומתחו ביקורת על ניצול הטרגדיה של משפחת רמון לצרכים מסחריים. "הדבר גרם לי לעוגמת נפש עמוקה, הרגשתי שרוקדים על דמו של אסף. זה דבר נוראי בעייני - איבדנו כל מוסריות", אמרה אחת מהן.

מחברת הסלולר נמסר בתגובה: "פרטנר מבקשת להביע את התנצלותה הכנה בפני משפחת רמון ולקוחות החברה על ההודעה, שלצערנו הרב, נוסחה בחוסר רגישות. החברה פועלת למניעת הישנות מקרים מסוג זה. פרטנר מחבקת את משפחת רמון, ומבקשת לשלוח שוב את התנצלותה הכנה". 

תגיות