וגם: נסיעה מסן-פרנסיקו לוושינגטון ב-4 דקות, איזו הסחת דעת דיגיטלית יותר גרועה, פרסומת חמודה מדי לפרויקט צילום הרחובות של גוגל ביפן ומשחק מניות ריאליסטי
לא ברור למה הצייר סלוודור דאלי החליט לעשות פרסומת לשוקולד,
אבל הוא עשה זאת. מה שיצא מהקומבינציה הנ"ל זו אחת הפרסומות הכי פחות אטרקטיביות שנעשו מעולם לשוקולד, מוצר שדי קל לעורר תאווה אליו.
(סלוודור דאלי מפרסם שוקולד)
דייויד מק'קנדלס יצר פירמידה שמציגה את היררכיית הסחות הדעת הדיגיטליות.
למטה למטה, בבסיס הפירמידה, נמצאים האימייל, פייסבוק ופליקר. קצת מעליהם יש את טוויטר וסקייפ. בקצה הפירמידה, בדיוק מעל האייפון, יש את הלילה האפל של כל הסחות הדעת - מכשיר מקולקל.
(פירמידת הסחות הדעת הדיגיטליות)
גוגל פרווה
גוגל מנסה לפרסם ביפן את שירות צילום הרחובות שלה, "Street View", אולי כדי להרגיע את החוששים לפרטיותם. כדי לעשות זאת, היא יצרה סרטון סטופ-מושן
חמוד וילדותי, שמספר על המאמצים שנוקטים בגוגל כדי להבטיח את פרטיותכם. אם זה הרגיע אתכם, אני מכיר איזה ניגרי שרוצה ליצור אתכם קשר.
(גוגל מפרסמת את עצמה ביפן)
התעשרות וירטואלית
אם אין לכם כסף או אומץ להמר בשוקי המניות, Umoo
הוא המשחק בשבילכם. Umoo יוצר שוק מניות דמיוני, שבו אתם יכולים לשחק עם מניות. כסף וירטואלי ב-Umoo, כדאי לציין, עולה כסף אמיתי, אבל הרבה פחות מכפי שדורשת הבורסה.
(Umoo)
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה