אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוכני הביטוח בקמפיין חריף נגד ביטוח ישיר

סוכני הביטוח בקמפיין חריף נגד ביטוח ישיר

לשכת סוכני הביטוח תעלה בקמפיין שידגיש את תוצאות מדרג התלונות של המפקח על הביטוח, לפיהן קבוצת ביטוח ישיר נותנת את השירות הגרוע ביותר

22.09.2009, 12:22 | רחלי בינדמן

סוכני הביטוח יוצאים בקמפיין פרסומי נגד חברת ביטוח ישיר. לשכת סוכני הביטוח, בראשות נשיא הלשכה, אודי כץ, תשיק בסוף השבוע הקרוב קמפיין בהיקף חצי מיליון שקל שידגיש  את תוצאות מדרג תלונות הציבור של המפקח על הביטוח במשרד האוצר לשנת 2008. מהתוצאות עולה כי קבוצת ביטוח ישיר נותנת את השירות הגרוע ביותר ללקוחותיה, מבין כלל חברות הביטוח בישראל.

חברות הביטוח דורגו על בסיס תלונות שהוגשו למפקח על הביטוח שנמצאו מוצדקות, בשקלול גודלה של החברה, והצביעו על התייחסות חברות הביטוח ללקוחותיהן והטיפול בהם. ממדרג זה נמצא, כאמור, כי ביטוח ישיר מקבלת את כמות התלונות המוצדקות הגבוהה ביותר.

לשכת סוכני הביטוח מבקשת להשתמש במדרג הפיקוח כדי להגיד לציבור שאם יעשה ביטוח דרך ביטוח ישיר הוא ישלם מחיר של עוגמת נפש ושירות רע בעת הצורך במימוש במקרה שירצה לתבוע את הביטוח בבוא היום.

אודי כץ, נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל, אמר: "ביטוח ישיר מתהדרת בסיסמאות ריקות מתוכן, חסרות כל בסיס עובדתי. העובדות האמיתיות, להן נתן משרד האוצר תהודה ציבורית, מוכיחות פעם נוספת את ההבדל בין עשיית ביטוח דרך סוכן ביטוח מקצועי, שדואג כל העת ללקוח שלו, לבין עשיית ביטוח דרך ביטוח ישיר, שבו הלקוח עומד חסר אונים בעת מצוקה, גם כאשר מדובר בביטוחים סטנדרטיים לכאורה. חבל שביטוח ישיר משקיעה כל כך הרבה כספים בפרסום שלילי נגד סוכני הביטוח, במקום במתן שירות ראוי ללקוחותיהם".

מביטוח ישיר נמסר: "השקיפות בחברות ביטוח ישירות, בהשוואה לחברות המסורתיות הפועלות באמצעות סוכנים, גבוהה באופן משמעותי. במהלך 2008 נמצאו בסך הכל שלוש תלונות מוצדקות. ברור שכמות התלונות כלפי סוכנים, גבוהה בהרבה. קהל הלקוחות מצביע ברגליים ועובר לביטוח ישיר בהמוניו. אחוזי הגידול העקביים אותם מציגות החברות הישירות תוך הגדלת נתח השוק הישיר, ובתוך כך נתוני הנאמנות יוצאי הדופן של לקוחות ביטוח ישיר, מדברים בעד עצמם".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
מצדיק את הקמפיין נגד הביטוח הישיר
מנסיון אישי - הכל טוב עד שיש תביעה .מהרגע הזה - אתה אויב הציבור .גם אם יעלה לי חצי מחיר לא אעשה ביטוח יותר בחברה ישירה . לא יכול להיות מצב של אינטרס משותף ביננו .תמיד הם ינסו לחפש פירצה איך לא לשלם , בעוד שסוכן הביטוח ישתדל לרצות אותי כדי שלא אברח ממנו .
זיו , תל אביב  |  04.10.09
6.
מרוצה מהסוכן שלי
נכון שביטוח ישיר יעלה כמה גרושים פחות,אבל כשצריכים אותם - עדיף לדבר עם הסוכן שלך שאתה מכיר ושאתה יודע כמעט בוודאות שהאינטרס שלך חשוב לו יותר מאינטרס החברה המבטחת .רוב האנשים עושים ביטוח כדי לישון רגועים כשיקרה משהו.אז לחסוך קצת ולישון לא רגוע ? לא שווה!
אתי , תל אביב  |  29.09.09
לכל התגובות