אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
H&O מעמיקה את אחיזתה בשוק אופנת הילדים צילום: אוראל כהן

H&O מעמיקה את אחיזתה בשוק אופנת הילדים

מקימה מחלקות מיוחדות בהן ישווק המותג הפרטי H&O Baby. סמנכ"לית הסחר: "כל התמחות שאנחנו נותנים בשוק הישראלי מחזקת אותנו מול הרשתות הזרות"

29.09.2009, 13:27 | גלי ברגר

H&O מעמיקה את אחזיתה בשוק אופנת הילדים ומקימה מחלקות מיוחדות בהן ישווק המותג הפרטי H&O Baby. מדובר במהלך עליו החלה החברה לעבוד לפני ארבע שנים, והוא יאפשר לה להתמודד בצורה טובה יותר עם התחרות הצפויה מול הרשתות הבינלאומיות, ובראשן H&M, אשר מציעה מגוון בגדי ילדים ותינוקות במחירים שנחשבים מאוד זולים.

"כל התמחות שאנחנו נותנים בשוק הישראלי מחזקת אותנו מול הרשתות הזרות בין אם זה H&M ובין אם זו גאפ", אמרה גליה צורי, סמנכ"לית סחר ב-H&O. צורי הוסיפה עוד כי במהלך תשקיע החברה 5 מיליון שקל ובסופו בכל אחת מ-30 חנויות H&O תהיה פינה שמוקדשת לתינוקות. עד היום ניתן היה למצוא פריטים מעטים לתינוקות, וברשת הציבו יעד להגדיל את מכירות מהחלקה פי 2 בתוך שנתיים.

"בארבע השנים האחרונות אנחנו מרגישים צמיחה מאוד גדולה של תחום הילדים ובתוכו הילדים הקטנים והתינוקות. הגידול הזה נבע מוואקום שהיה קיים וגם מהיכולת של H&O לתת מענה של אופנה לילדים", אמרה צורי.

תגיות