אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בסט ביי תשכור עוד עובדים עונתיים כדי לעמוד בביקוש למסכים שטוחים

בסט ביי תשכור עוד עובדים עונתיים כדי לעמוד בביקוש למסכים שטוחים

החברה תתמקד בשירותי ייעוץ והתקנה כדי לצבור יתרון על רשתות דיסקאונט כמו וול מארט וחנות האון ליין אמזון

30.09.2009, 21:31 | סוכנויות הידיעות

בסט ביי, קמעונאית האלקטרוניקה הגדולה בעולם, מתכננת לשכור עוד עבודים עונתיים השנה כדי לעמוד בביקושים הגבוהים למסכי טלוויזיה שטוחים ולטלפונים ניידים.

בסט ביי מצפה למכור יותר סחורה בעונת החופשות הנוכחית ביחס לזו של השנה שעברה, העריך היום מנכ"ל החברה בריאן דאן בניו יורק. לדבריו, הרשת מכרה יותר מסכי טלוויזיה שטוחים ביולי מאשר בדצמבר האחרון. באופן מסורתי, מכירות הרבעון האחרון הן החזקות ביותר של החברה. דאן סרב לפרט כמה עובדים החברה תשכור.

הרשת תוסיף עובדים כדי לחזק את שירותי הייעוץ וההתקנה שלה וצבור יתרון על פני רשתות דיסקאונט כמו וול מארט וקמעונאיות און-ליין כמו אמזון. בסט ביי רוצה להתייחס ללחץ הטכנולוגי של צרכנים, בעת שהם רוכשים מוצרי טכנולוגיה שאינם יכולים להתקין ולתפעל. "מורכבות היא ידידתנו. השירות יהיה חלק גדול יותר ממה שאחנחנו עושים", אמר דאן.

40% מהקמעונאיות אמרו שהם ישכרו 5% עד 25% עובדים עונתיים פחות מהשנה שעברה, לפי סקר שנערך במהלך החודש על ידי קבוצת Hay. הערכות הן, כי המכירות הקמעונאיות בחופשות עשויות לעלות השנה ב-1% על רקע שיפור בבטחון הצרכנים. המכירות בחנויות הפתוחות לפחות שנה יטפסו בנובמבר ודצמבר לאחר שנפלו ב-5.8% בתקופה המקבילה אשתקד.   

תגיות