אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: שטראוס במתקפה חזיתית מול קינדר צילום: יריב כץ

בלעדי: שטראוס במתקפה חזיתית מול קינדר

משיקה חטיף שוקולד לילדים תחת המותג פרה, שיתחרה ישירות בחטיפים של קינדר

01.10.2009, 10:48 | גלי ברגר

שטראוס מנסה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום השוקולד בקרב ילדים: ל"כלכליסט" נודע כי החברה עומדת להשיק חטיף אצבעות שוקולד ממולאות בחלב תחת המותג "פרה". המוצר החדש נועד להתחרות ראש בראש בחטיף אצבעות השוקולד של קינדר.

השקת המוצר החדש מתוכננת לחודש נובמבר. מבחינתה של חטיבת תענוג והנאה בשטראוס, שבראשה עומדת סיגל שילוני, מדובר במהלך אסטרטגי חשוב ביותר, שבו הושקעו מאמצי פיתוח רבים. ההשקה תהיה מלווה בקמפיין פרסומי נרחב.

שטראוס שולטת בשוק השוקולד בישראל, הן בתחום החטיפים המתוקים והן בתחום טבליות השוקולד. עם זאת, בשנים האחרונות המותג קינדר זוכה להצלחה בארץ, עם ביצי ההפתעה משוקולד, אצבעות שוקולד ממולאות וחטיף השוקולד קינדר בואנו. הקו הפרסומי והתקשורתי של קינדר ממצב אותו כחטיף המתאים לילדים, כיוון שהוא מכיל אחוזי חלב גבוהים יחסית.

קינדר מיוצר על ידי החברה האיטלקית פררו, הידועה גם בזכות המותג פררו רושר. שני המותגים מיובאים לישראל על ידי ליימן שליסל, שמשקיעה רבות ברכישת זמן אוויר לשדר פרסומות מהעולם למותג.

לפי נתוני קופות של חברת נילסן, שלושת מוצרי קינדר - באונו, קינדר ג'וי (ביצת הפתעה) וקינדר הפי היפו - מחזיקים בכ־22% משוק חטיפי השוקולד בישראל, בחישוב לפי נתח שוק כספי בחודשים ינואר־אוגוסט 2009.

שוק חטיפי השוקולד כולו מגלגל כ־250 מיליון שקל בשנה, והמותגים הבולטים שבו הם קליק, פסק זמן, מקופלת וטעמי. בדומה לשוק חטיפי השוקולד, גם שוק טבלאות השוקולד מגלגל מדי שנה כ־250 מיליון שקל בשוק הישראלי.

מאמץ מתמשך לתפוס את שוק הילדים

מוצר אצבעות השוקולד של קינדר שייך לקטגוריית טבלאות השוקולד ולא החטיפים המתוקים. לפי נתוני נילסן, נתח השוק שלהן עומד על 6% משוק זה.

אין זו הפעם הראשונה ששטראוס מותחת מותג קיים לעבר שוק הילדים הקטנים: לאחרונה השיקה חטיבת המלוחים של החברה את תפוצ'יפס קידס, שנועד לתת לחברה נוכחות בתחום החטיפים לילדים מתחת לגיל 4, שהשחקנית הדומיננטית בו היא במבה של אסם.

בשטראוס סירבו להגיב לידיעה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
שטראוס מחסלים את עלית
שוקולד פרה הוא שוקולד נחות מימי הצנע לעומת זאת שטראוס חיסלה פסי יצור רבים וטובים אחרים של עלית: חלבה, מרשמלו, סוכריות גומי ועוד והשאירה אותנו אך ורק עם מוצרי כרמית המקבילים שאני אישית לא רוכשת. מישהו לדעתי לא מבצע החלטות נכונות בשטראוס לגבי עלית.
שלומציון , צפון  |  03.10.09
13.
הפרה מגמגמת
מאז ששטראוס אחודו עם עלית משהו לא טוב עובר על החברה הזו. שוקולד עלית תמיד יתפוס מקום בלבי (ואני אפילו גר במיקום יוקרתי בשכונת עלית היוקרתית ברמת גן) אבל הזמנים משתנים. לא יודע מה הטם של קינד אבל טעמתי לאחרונה שוקולד "פרה" וזה לא היה טעים לי. אולי הזדקנתי ואולי איבדתי את תמימות הנעורים שלי. חתימה טובה לכל עם ישראל.
03.10.09
11.
יש לומר: שוק הרעלים המתוקים!
ולהוסיף: היום אתה בחטיבת תענוג והנאה, מחר בפנימית הקרובה למקום מגוריך. שיא הצביעות היה לראות השבוע פרסומת לוופל של שטראוס/עלית במהלך שידור סרט חשוב ביותר על מחלת המאה ה-21 - הסוכרת והשפעותיה החמורות. תנו לעופרה להרעיל אתכם (מרצונכם החופשי, משום שאיש אינו מכריח אתכם לצרוך את הרעל הסוכרי) ולאחר מכן לדבר גבוהה גבוהה על אחריות חברתית ותאגידית.
רן לוי  |  02.10.09
לכל התגובות