אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רדויז'ן: "נבחן את ההשלכות בטווח הקצר והארוך כתוצאה מהמהלך של סיסקו" צילום: עמית שעל

רדויז'ן: "נבחן את ההשלכות בטווח הקצר והארוך כתוצאה מהמהלך של סיסקו"

סיסקו רכשה ביום חמישי את המתחרה של רדויז'ן תמורת 3 מיליארד דולר והמנייה צנחה ב-20%. מנכ"ל רדויז'ן: "ההודעה הייתה בלתי צפויה"

04.10.2009, 09:55 | שהם לוי

רדויז'ןמגיבה בהודעה לבורסה על הפרסומים לפיהם ענקית התקשורת העולמית, סיסקו, חתמה על מזכר הבנות לרכישת אחת ממתחרותיה הבולטות, טאנברג. החברה הדגישה כי סיסקו היא הלקוחה המשמעותית ביותר שלה וכי הטכנולוגיה שלה משובצת היטב בפתרונות הוידאו קונפרנס של סיסקו. בתגובה לעסקה, מניית רדויז'ן צנחה ב-20%.

כמו כן הודיעה רדויז'ן כי היא החלה בבחינת ההשפעות על עסקיה כתוצאה מהרכישה האפשרית בטווח הקצר והארוך.

"במהלך השנתיים יישמנו אסטרטגיה שמטרתה להרחיב ולפזר את מגוון לקוחותיה. אנחנו נמשיך ליישם את האסטרטגיה הזו", כתבה החברה בהודעתה לבורסה.

בועז רביב, מנכ"ל רדויז'ן: "ההודעה הזו הייתה בלתי צפויה לחלוטין, אנחנו מחוייבים באופן מלא להמשיך את האסטרטגיה שלנו. בכוונתנו לספק את הביצועים הטובים ביותר לפתרונות הוידאו שלנו עבור השותפים והשוק".

תגיות