אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי -  yellow: המותג הפרטי הגיע ל־2% מהמחזור צילום: גלעד קוולרציק

בלעדי - yellow: המותג הפרטי הגיע ל־2% מהמחזור

המותג הפרטי, שהושק בחודש מאי בשם yellow fun to go, הגיע כבר לקצב מכירות שנתי של 10 מיליון שקל - כמו היעד שהציבה לעצמה פז בתחילת המהלך

05.10.2009, 09:14 | גלי ברגר

חמישה חודשים לאחר השקת המותג הפרטי של רשת חנויות הנוחות yellow, בשם yellow fun to go, הוא מהווה כ־2% מכלל מכירות הרשת, כך נודע ל"כלכליסט". במונחים כספיים, מדובר בקצב מכירות שנתי של כ־10 מיליון שקל, על סמך נתוני המכירות מהחודשים מאי־ספטמבר. נתון זה עומד ביעדים שהציבה פז, החברה־האם של רשת yellow.

מוצרי המותג הפרטי של yellow כוללים פירות טריים וקלופים, פיצוחים באריזות קטנות, משקאות גלידה שפותחו בשיתוף גלידות אלדו, ועוד.

בניגוד למותגים פרטיים של רשתות השיווק, שמתמודדים בזירת המחיר ואמורים לתת פתרון זול יותר ואיכותי לצרכנים, המותג הפרטי של yellow בא לתמוך בקונספט של צריכה על הדרך, ומשחק בגזרת הפינוק והכיף. עיצוב האריזות של מוצרי yellow fun to go, בקונספט של העז, בוצע על ידי ברוך נאה - אחד המעצבים הבולטים בישראל כיום.

לשם השוואה, המותג הפרטי של רשת מגה אחראי לכ־6% מכלל מכירות הרשת, ואולם שם המותג הפרטי "מגה" פרוש על פני מגוון רחב של קטגוריות מוצרים, בשעה שמספר המוצרים של yellow fun to go מוגבל יחסית.

מוצרי yellow מוצרי yellow מוצרי yellow

בריאות על הדרך

בימים אלו מרחיבים בפז את קו מוצרי המותג הפרטי, בהתאם לתגובות שקיבלו מהלקוחות, ובהן דרישה למוצרים מופחתי קלוריות. בקרוב תושק סדרת מוזלי שבה יכול הלקוח לבחור בעצמו את הפירות ליוגורט האישי.

רשת yellow מונה 221 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, חמישה מהם מחוץ לתחנות התדלוק של פז. בשנת 2008 עמדו הכנסות yellow על 450 מיליון שקל, והיעד של החברה הוא להוסיף ולצמוח ב־2009 בקצב גדול מזה של השנה שעברה.

yellow היא עדיין רשת חנויות הנוחות המובילה בישראל כיום. עם זאת, בשנתיים האחרונות so good של סונול ורשת חנויות מנטה של דלק, כמו גם אלונית של דור אלון, משקיעות מאמצים גדולים להרחבה ולשיפור הרשתות. מאמצים אלו מאלצים בסופו של דבר את yellow להמשיך ולהשקיע משאבים רבים מצדה הן בפרסום והן בפיתוח מוצרים, בנסיון לשמר על מעמדה כמובילת התחום.

מאז השקת המותג הפרטי בחודש מאי, מרבית הקמפיינים הפרסומיים של פז התמקדו במוצרים אלו. משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיינים הוא מקאן אריקסון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות