אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל נגד הפרה: המותג הפרטי של החברה מגיע לשוקולד צילום: סיון פרג'

שופרסל נגד הפרה: המותג הפרטי של החברה מגיע לשוקולד

הרשת תשיק טבלאות שוקולד חלב ושוקולד מריר, אותם תייצר עבורה חברת Frey השוויצרית, המובילה את שוק השוקולד בצרפת

05.10.2009, 10:48 | גלי ברגר

כששופרסל השיקה את המותג הפרטי שלה בסוף 2006 היא החלה בקטגוריות הפחות ממותגות כמו סוכר, מלח, מגבוני נייר ומוצרי קומודטי אחרים לצד מוצרים כמו גרנולה וחטיפי גרנולה שהתחרות בהן פחות חריפה. ככל שעברו השנים, וגבר אמון הצרכנים במותג הפרטי נכנסה שופרסל לקטגוריות בהן יש מותג שולט וחזק, כמו למשל קפה טורקי, חטיף דמוי במבה וכו'. בחלק מהקטגוריות הללו יש לציין היא לא קצרה הצלחה ונתח השוק של המותג הפרטי, המהווה 10% מכלל מכירות שופרסל נותר מזערי.

 

עתה תנסה החברה לערער את המונפול של שטראוס עלית בשוק טבלאות השוקולד, בו היא פועלת בעיקר עם המותג פרה, ותשיק טבלאות שוקולד חלב ושוקולד מריר. מי שייצר עבורה את השוקולד היא חברת Frey השוויצרית, המובילה את שוק השוקולד בצרפת. בניגוד למותגי שוקולד אחרים כמו קליק של יוניליוור, קינדר וכו' שהצליחו לנגוס בשוליים בשליטה של שטראוס בשוק, לשופרסל יש שליטה על המדפים. כפי שעשתה בהשקות קודמות גם כאן היא תוכל לצמצם את שטח המדף של השחקנים האחרים בקטגוריה על מנת לתפוס שטח תצוגה נרחב לשוקולד החדש שהיא תשיק. בנוסף, ניתן להניח כי השוקולד יימכר במחיר זול מזה של עלית, מה שעשוי להפוך אותו מפתה בעיני הצרכנים, לפחות להתנסות.

את השוקולד החדש מתכוונת שופרסל להשיק באירוע בבית שגריר שוויץ.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כלכליסט" שטראוס מתכוונת להרחיב את אחיזתה בשוק השוקולד ותשיק בקרוב אצבעות שוקולד תחת המותג פרה. המוצר החדש בא להתחרות בהצלחה של קינדר מבית פררו האיטלקית, אשר זוכה לפופולאריות בקרב ילדים ונוער.

תגיות