אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחאת הרוכבים מתפשטת: יבצעו "הקפות" כשהם לבושים בתחתונים בלבד צילום: מיכאל קרמר

מחאת הרוכבים מתפשטת: יבצעו "הקפות" כשהם לבושים בתחתונים בלבד

תחת הסיסמה "מחירי הביטוח משאירים אותנו ללא כיסוי" יפגינו ביום רביעי רוכבי האופנועים והקטנועים בנקודות הומות אדם בחיפה, תל אביב וירושלים

05.10.2009, 15:32 | תומר הדר

ביום רביעי הקרוב מחאת רוכבי הדו גלגליים צפויה להתפשט, תרתי משמע. רוכבי האופנועים והקטנועים יבצעו "הקפות" ברוח חג סוכות סביב נקודות הומות אדם בחיפה, תל אביב וירושלים, כשרובם לבושים בבגדיהם התחתונים בלבד, זאת תחת הסיסמה "מחירי הביטוח משאירים אותנו ללא כיסוי".

רכיבת האופנוענים העירומים למחצה תתבצע בתל אביב ובחיפה בשעות אחר הצהרים והאירוע בירושלים יתקיים בשעות הבוקר. במהלך האירוע יחלקו הרוכבים חומרי הסברה לעוברים ושבים, שיתבקשו לחתום על העצומה כנגד העלאת המחירים. הרוכבים שישתתפו באירוע יסבירו לעוברים והשבים את מטרת האירוע ואת הנזק שייגרם בעקבות העלאת תעריפי הביטוח – פחות חניות ויותר פקקים. האירוע בירושלים לא יכלול רכיבה בבגדים תחתונים - בשל התחשבות בתושבי העיר וכדי שלא לפגוע באווירת החג.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ל-1 אם הטפשוט היתה מחלה כואבת אתה היית בכאבים מתמידים
את מה שכתבת בשורה השניה גם אני אומר ובזה אתה צודק אך מה הקשר לזה ולהעלאת הביטוח בצורה הזויה כזו את זה המשטרה האימפוטנטית צריכה לפתור - אכיפה נכונה ולא קלה היכן שיש כסף ללא הרבה ויכוחים ויותר קל להלביש על הנהג דו'ח
hawk , מרכז  |  08.10.09
9.
ל-8: אתה צודק, המסכנה לא נכונה
דווקא נשמע לי מאוד הגיוני העניין הזה, אך זו לא בריונות. ביטוח נותן כיסוי לנזקי הגוף בתאונה ומחירי ביטוח משקפים את רמת הסיכון. מי שבוחר לרכב על דו-גלגלי ולא לנסוע באוטו מראש לוקח סיכון גבוה יותר, ולכן הוא צריך לשלם יותר דמי ביטוח. ומי שיגיד שדו-גלגליים טובים יותר לסביבה צודק במאה אחוז, אבל הבדלים ברמת זיהום לא צריכים להשפיע על מחירי ביטוח, הם צריכים לבוא לידי ביטוי במיסי יבוא או בעלות שנתית של רשיון רכב (טסט).
לחם בפיתה , מרכז  |  08.10.09
8.
ל-1 - הבהרת לגבי העיוות בביטוח אופנועים
הבעיה היא לא רוכבים משתוללים, אף על פי שלא חסרים כאלו... הבעיה נובעת מהשיטה של ביטוח החובה. כיום, ביטוח החובה בארץ מכסה את נוסעי הרכב המבוטח עצמו כנגד נזקי גוף, כלומר רוכב אופנוע מבטח את רוכב האופנוע עצמו כנגד נזקי גוף. כעת, אם ניקח לדוגמא תאונה של רוכב ונהג מכונית, נראה שברוב המוחלט של המקרים, ללא קשר לאשמה בתאונה, לרוכב יהיה הנזק הגופני הגדול ביותר. כך, גם בתאונות בהן האשמה היא של נהגי מכוניות, הביטוח של הרוכב הוא זה שנתבע ומשלם. הואיל וזה המצב, לחברות הביטוח (הפול) אין ברירה אלא לגבות פרמיות גבוהות בכדי לממן את הסיכון עבורן. לסיכום, הדרך היחידה, לטעמי, לתמחור הגיוני של ביטוחי החובה, היא תביעת הביטוחים עפ"י אחוזי אשמה בתאונה. הבעיה בשיטה זו היא העומס שתיצור על בתי משפט ולכן סביר להניח שלא יבוצעו שינויים בשיטה הנוכחית ורוכבי האופנועים ימשיכו לממן את חלקם של נהגי המכוניות באשמה. זוהי בריונות פיננסית (!) כנגד ציבור הרוכבים, המהווים מיעוט וסובלים מבעיה תדמיתית, אשר מקשה עליהם להביע את טענותיהם.
TB , הרצליה  |  07.10.09
6.
ל 1 (הישראלי הטיפש)
הישראלי הטיפש עוד חושב שהאופנוען הוא האוייב שלו ואינו משכיל להבין שהאופנוען חוסך לו פקקים ,חניה ועצבים שלהזכיר לכם העצבים בכביש תורמים לא מעט לתאונות אז טיפש הייתה וטיפש תישאר וכך גם ישראלים רבים בארץ ובגללכם כולנו ניפגש בפקק כמו סתומים .
עומר , ת"א  |  06.10.09
לכל התגובות