אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפרסום באינטרנט ירד במחצית הראשונה של השנה צילום: shutterstock

הפרסום באינטרנט ירד במחצית הראשונה של השנה

ההכנסות מפרסום ירדו ב-1.1% לרמה של 3.8 מיליארד דולר וההכנסות מחיפושים עלו מעט ל-5.1 מיליארד דולר

05.10.2009, 20:48 | סוכנויות הידיעות

הפרסום באינטרנט נפל ב-5.3% במחצית הראשונה של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, לאחר שמחלקות השיווק כיווצו את הוצאותיהן כתוצאה מהמיתון.

משרד הפרסום האינטראקטיבי ופרייסווטרהאוסקופרס דיווחו, כי למרות הצניחה הכוללת בפרסום באינטרנט לרמה של 10.9 מיליארד דולר במחצית הראשונה של השנה, ההכנסות מחיפוש ברשת דווקא עלו במעט ל-5.1 מיליארד דולר.

חברות כמו גוגל מסתמכות על העניין של החברות בפרסום מבוסס חיפוש, שהינו בר מדידה וזול יחסית לפרסום רגיל.

הפרסום הרגיל והיקר יותר ברשת ירד ב-1.1% במחצית הראשונה של השנה ל-3.8 מיליארד דולר. בין החברות שמסתמכות על פרסום מסוג זה, ניתון למנות את יאהו!.

תגיות