צילום: shutterstock
הפרסום באינטרנט ירד במחצית הראשונה של השנה
ההכנסות מפרסום ירדו ב-1.1% לרמה של 3.8 מיליארד דולר וההכנסות מחיפושים עלו מעט ל-5.1 מיליארד דולר
05.10.2009, 20:48 | סוכנויות הידיעות
הפרסום באינטרנט נפל ב-5.3% במחצית הראשונה של השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, לאחר שמחלקות השיווק כיווצו את הוצאותיהן כתוצאה מהמיתון.
משרד הפרסום האינטראקטיבי ופרייסווטרהאוסקופרס דיווחו, כי למרות הצניחה הכוללת בפרסום באינטרנט לרמה של 10.9 מיליארד דולר במחצית הראשונה של השנה, ההכנסות מחיפוש ברשת דווקא עלו במעט ל-5.1 מיליארד דולר.
חברות כמו גוגל מסתמכות על העניין של החברות בפרסום מבוסס חיפוש, שהינו בר מדידה וזול יחסית לפרסום רגיל.
הפרסום הרגיל והיקר יותר ברשת ירד ב-1.1% במחצית הראשונה של השנה ל-3.8 מיליארד דולר. בין החברות שמסתמכות על פרסום מסוג זה, ניתון למנות את יאהו!.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה