אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תחרות האפי: מקאן אריקסון זכתה בתואר סוכנות השנה באירופה צילום: צביקה טישלר

תחרות האפי: מקאן אריקסון זכתה בתואר סוכנות השנה באירופה

זכתה בפרס הגרנד אפי על השקת משחק המחשב "Halo3" ובשני אפי זהב על מהלך שיווקי להגדלת מכירות חברה למכונות קפה

07.10.2009, 15:38 | מיכל תוסייה כהן

בתחרות האפי האירופית, "Euro Effies Awards", תחרות למדידת אפקטיביות שיווקית, זכתה מקאן אריקסון העולמית בתואר סוכנות הפרסום של השנה. הזכייה בתואר הגיעה למקאן הודות לשלושה פרסי אפי בהם זכתה: פרס ה"גרנד אפי" שהוענק על השקת משחק המחשב של מייקרוסופט "Halo3" ושני פרסי אפי זהב שהוענקו למקאן עבור השקת משחק המחשב ועבור מהלך שיווקי להגדלת מכירות חברה למכונות קפה, "נספרסו".

בתחרות, המתקיימת מדי שנה, השתתפו כל רשתות הפרסום הגלובליות בהן מקאן, Ogilvy Grey ו- DDB.

איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "אנו מברכים על זכייתה של מקאן בתחרות האפי. זכייה זו וזכיותיה של 'מקאן ישראל' בתחרות האפי בישראל הינן הישגים המשקפים את מטרתה של מקאן להמשיך ולהוביל את שוק הפרסום בישראל ובעולם".

תגיות