אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הצעה: חברות הסלולר יעדכנו הלקוח על SMS שלא הגיע צילום: גלעד קוולרצ'יק

הצעה: חברות הסלולר יעדכנו הלקוח על SMS שלא הגיע

ועדת השרים תדון מחר בהצעת החוק; חברות הסלולר התנגדו - בטענה כי אין להן יכולת טכנית להוציא לפועל את החוק

10.10.2009, 21:41 | נעמה סיקולר וגילעד נס

הצעת החוק שתאפשר לבטל ללא תשלום את שירותי הודעות הטקסט (SMS) בטלפונים הסלולריים תעלה מחר לאישור בוועדת השרים לענייני חקיקה.

לפי ההצעה, יהיה על החברות ליידע את המנויים, הממשיכים לשלוח SMS ליעדים שבהם בוטל השירות, כי ה־SMS לא הגיע ליעדו. הצעת החוק, שיזמו ח"כ משה כחלון (כיום שר התקשורת) וח"כ אלי אפללו, אושרה בקריאה טרומית בכנסת הקודמת.

חברות הסלולר התנגדו להצעת החוק בטענה כי אין להן יכולת טכנית להוציא את החוק אל הפועל, מאחר שאין אפשרות להנפיק למנוי חיווי אם ההודעה התקבלה או לא. עם זאת, יוזמי החוק טענו כי מדובר בשירות בר־פיתוח הקיים גם במדינות אחרות, ועל כן החליטה ועדת הכלכלה על המשך הליכי החקיקה.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
למה הודעה חוזרת ולא ביטול חיוב?
עדיף לבצע ביטול חיוב מאשר הודעה חוזרת על אי קבלה. לא רואה את הפואנטה לחוק זה. סמס עולה בממוצע כ- 40 אג'. כמות המנויים שלא מקבלת הודעות היא קטנה במיוחד, עדיף לרכז אנרגיה בדברים בעלי משמעות מבחינת החשבון ולא בדברים ששואפים לעלות אפסית מבחינת החשבונית של הלקוחות...
טל , ת"א  |  11.10.09
לכל התגובות