אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שרף תקשורת זכה בגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם עבור קמפיין היח"צ לרשות המים צילום: אוראל כהן

שרף תקשורת זכה בגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם עבור קמפיין היח"צ לרשות המים

משרד יחסי הציבור שרף תקשורת שבבעלות מוטי שרף גבר על סוכנויות יחסי ציבור בינלאומיות ביניהן מקאן וליאו ברונט

11.10.2009, 14:11 | גלי ברגר
גאווה ישראלית בתחרות פרסום בינלאומית: משרד יחסי הציבור, שרף תקשורת, שבבעלות מוטי שרף, זכה בפרס הגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם  2009 עבור קמפיין יחסי הציבור שניהל עבור רשות המים תחת הכותרת "ישראל מתייבשת". מדובר בפרס היוקרתי ביותר בקטגוריית יחסי הציבור בתחרות הפרסום הבינלאומית. זו הפעם הראשונה שתחרות הפרסום המתקיימת כבר 16 שנה כוללת גם קטגוריה ליחסי ציבור.

שרף תקשורת, שהגיש כאמור מועמדות עבור קמפיין יחסי הציבור שניהל עבור רשות המים, בהובלתו של פרופ' אורי שני, מנכ"ל הרשות, גבר על סוכנויות יחסי ציבור בינלאומיות ביניהן מקאן וליאו ברונט.

"אלה חדשות מצוינות לענף יחסי הציבור הישראלי. הגיע הזמן כי גם הענף שלנו יקבל הכרה בינלאומית. מזה שנים זוכה ענף היח"צ בישראל להערכת חסר מכאיבה", אמר שרף.

שרף מנצל את הזכייה לקרוא להקמה של תחרות דומה בישראל. לדבריו: "בעידן התקשורת הנוכחי ובהתייחס לתהליכים המתרחשים בעולם, עוצמתם של יחסי הציבור גוברים בהדרגה על עוצמתו של הפרסום, בישראל תהליך זה נמצא בדשדוש. זה הזמן לעשות את השינוי, ראוי כי המי"ל יאמץ את היוזמה הנכונה של מארגני הגולדן דראם ויפתח את האפ"י הישראלי גם למשרדי יחסי ציבור". כיום מתקיימת תחרות האריה השואג על ידי איגוד הדוברות ויחסי הציבור, אך אינה זוכה ליוקרה או לתהודה של תחרות האפ"י.

תגיות