אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאומי פתח בלוג, גליה מאור כתבה את הפוסט הפותח צילום: רותם פלד

לאומי פתח בלוג, גליה מאור כתבה את הפוסט הפותח

מנכ"לית בנק לאומי מבטיחה לעדכן את טוריה מעת לעת: "רשת האינטרנט אינה מהווה עבורי שדרת חיים מרכזית, אך אני בהחלט ערה לחשיבותה"

13.10.2009, 14:59 | כתב "כלכליסט"

בנק לאומי השיק היום (ג') את אתר "לאומי בבלוג" (www.leumiblog.co.il , שמטרתו להרחיב ולהעמיק את הקשר בין הבנק לבין לקוחותיו. הבלוג של לאומי נפתח בפוסט שכתבה המנכ"לית גליה מאור: "אני גאה מאוד לפתוח את הערוץ החדש של לאומי לדיאלוג שוטף עם לקוחותיו ועם שאר הגולשים. אין זה עניין של מה בכך, בחברה הבנקאית שנחשבת לשמרנית וזהירה", כתבה מאור בפתיחת הפוסט.

"זהו מהלך מאוד לא פשוט, ודאי לא קל עבור בנקאים. בנקאים נתפסים כשמרנים וזהירים ובשל כך גם ממעטים לדבר ולהתבטא", המשיכה וכתבה מאור בפוסט. "פתיחת ערוץ של דיאלוג שוטף ופתוח עם הציבור עשויה להתפרש כסותרת את התנהלותם. זה נכון, בנקאים אכן נדרשים לשמרנות ולזהירות מירביים, שכן הם מנהלים את כספם של אחרים ומנועים גם מלחשוף רבים מפרטי עיסוקם. יחד עם זאת, השמרנות והזהירות הללו אינן מונעות מאיתנו להטות אוזן, לקיים דיאלוג פתוח ככל שעיסוקנו המורכב מתיר לנו, להתחבר לקדמה ולחתור לחידושים. אכן, זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות".

עוד כותבת מאור: "המהלך של פתיחת לאומי בלוג אינו נובע משיקולים של שיווק מוצרים. בידי הבנק פלטפורמות פרסומיות רבות ואין לנו צורך בהקמת פלטפורמה שיווקית חדשה. אני, כשלעצמי, מתעתדת לעדכן את טוריי מעת לעת. אודה שרשת האינטרנט אינה מהווה עבורי שדרת חיים מרכזית, אולם אני בהחלט ערה לחשיבותה של הרשת, עוקבת אחרי עדכונים בה ואף נהנית מיתרונותיה. הרשת חוללה מהפיכה בהרגלי הפרט, וכיום היא מחוללת גם מהפיכה ביחסים שבין חברה מסחרית ולקוחותיה. אשתדל מאוד להשיב לתגובות ושאלות שיופנו אלי.

מראש אומר כי סדר היום שלי עמוס וצפוף, דבר שיעכב מן הסתם את תגובותיי, אך גם אם בשיהוי, תשובותיי בוא יבואו".

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
ריבית על ה + בעו"ש זו קונספירציה
לקבל ריבית על יתרה חיובית בעוש זו קונספירציה אך הבנקים בטיפשותם טרם הבינו זאת. שהרי מעת שהעדר יסבור לתומו כי כספו 'מוגן' בקבלת ריבית זו, ודאי שלא יפנה מאמציו לחשיבה אסטרטגית למציאת חלופה השקעתית טובה יותר לכספו. כך כמובן יוצא שהעדר יקבל ריבית אפסית ביותר על סכומים גבוהים יותר. בנק אגוד במקרה זה עושה קופה די יפה משני כיוונים: מבחינה פרסומית חיובית וכאמור לעיל. דהיינו, המדובר בסיסמה כמעט וריקה מתוכן. אז שלא יסבנו אותכם
הכוכב  |  13.10.09
1.
קבלת עמלה (בונוס) על יתרת זכות בחשבון
שלום רב. נחמד שפתח ערוץ ישירות אליך מאחר ואת הגורם המכריע בנושא פנייתי - התרוץ של מנהלי סניפים "זה ההנהלה" עייפתי כלקוחה של הבנק במשך שנים רבות (למעלה מ-20) .שאלתי היא: ברגע שלקוח נמצא בחשבון העו"ש במינוס ,הבנק גובה על כך כסף ודי מרוצה ממצב זה !!! אם כך מדוע שהלקוח נמצא בפלוס הוא לא נהנה ??? אני מודעת ללו"ז העמוס שלך אמתין בסבלנות לתגובה ממך. שיהיה לך יום נפלא - אביבה. נ.ב- בנק אגוד מעניק הטבה ללקוחות שנמצאים בפלוס
אביבה אביאל , רעננה  |  13.10.09