אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הצלחה ליריד המכירות של מועדוני הצרכנות הוט ואשמורת איור: ליאב צברי

הצלחה ליריד המכירות של מועדוני הצרכנות הוט ואשמורת

שיתוף פעולה של מועדון הצרכנות של ההנדסאים והטכנאים עם הסתדרות המורים בחוה"מ סוכות הניב מחזור מכירות של 8 מיליון שקל ו-40 אלף מבקרים

14.10.2009, 13:57 | כתב כלכליסט

שיתוף פעולה שהתקיים בין שני מועדוני הצרכנות הוט ואשמורת, בחוה"מ סוכות התברר כמוצלח. יריד האוכל והמכירות שהתקיים בנמל תל אביב הניב מחזור מכירות של 8 מיליון שקל ו-40 אלף מבקרים.

יורי מארק, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט של ההנדסאים והטכנאים ויורם אביזוב, מנכ"ל מועדון הצרכנות אשמורת של הסתדרות המורים ציינו כי פעילות מתואמת של שני מועדוני הצרכנות הגדולים במשק מהווים יחד כח קנייה של למעלה מ- 200 אלף עמיתים הרשומים כחברים.

במועדון הצרכנות הוט חברים כ- 106 אלף חברים ובמועדון הצרכנות אשמורות של הסתדרות המורים חברים כ- 97 אלף חברים.

שני המועדונים משתפים פעולה ומקיימים פעילות כלכלית במטרה למקסם יכולות, הטבות והנחות לחברים. במסגרת שיתוף פעולה זה הושגו הנחות משמעותיות בענף הרכב כאשר שני המועדונים מכרו יחד במסגרת שיתוף הפעולה ביניהם כ- 3,200 כלי רכב בהנחות משמעותיות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות