אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ביג תשקיע 5 מיליון שקל בפרויקט תוכן שיווקי

ביג תשקיע 5 מיליון שקל בפרויקט תוכן שיווקי

פעמיים בשבוע ישודר מערכון קצר בכיכובה של שלישיית "מה קשור, שצולם במרכזי ביג ברחבי הארץ. השלישייה תזכה לבונוס בהתאם לשיעור הרייטינג של הדקה

18.10.2009, 09:31 | גלי ברגר

ביג מרכזי קניות יוצאת בקונספט חדש של תוכן שיווקי בשיתוף הזכיינית רשת ושלישיית "מה קשור" בעלות של 5 מיליון שקל.

פעמיים בשבוע ישודר מערכון קצר בכיכובה של שלישיית "מה קשור". סדרת המערכונים היא סדרת סיטקום מקורית שתיקרא Big Minutte, נכתבה במיוחד עבור ביג על ידי צוות הכותבים הקבוע של "מה קשור", ותצולם במרכזי ביג ברחבי הארץ. ל"כלכליסט" נודע כי שלישיית "מה קשור" תזכה לבונוס בהתאם לשיעור הרייטינג של הדקה. אם תעמוד ביעדיה עשויה השלישייה להגיע לשכר של כ־200 אלף דולר. מדובר בקונספט חדש, שלא היה קיים עד היום בישראל. מי שהביא את הפורמט מחו"ל הוא היועץ השיווקי יעקב קדמי, שהיה בעבר סמנכ"ל השיווק של אורנג'. מי שאחראי על הליהוק של שלישיית "מה קשור" הוא משרד הפרסום זרמון גולדמן.

הילה נוי, מנהלת השיווק של ביג מרכזי קניות, אמרה כי כיום "פרסומות 'Hard Sell' והוזלות מחיר כבר לא מספיקות ואינן מבדלות אותנו מהמתחרים בשוק הקניונים ומרכזי הקניות. חיפשנו את השלב הבא בהתפתחות של ביג".

תגיות