אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שינויים ארגוניים ביוניליוור ישראל צילום: שאול גולן

שינויים ארגוניים ביוניליוור ישראל

חטיבות החברה ישתנו ובמקום חטיבת טיפוח וחטיבה קולנירית יהיו חטיבת מותגים בינלאומיים וחטיבת מותגים ישראליים. בעקבות השינויים פורש הסמנכ"ל דני לוינטון

18.10.2009, 15:43 | גלי ברגר

שינויים ארגוניים ביוניליוור ישראל: החברה תפעל בשתי חטיבות: חטיבות המותגים הישראליים וחטיבת המותגים הבינלאומיים. זאת, במקום מבנה של חטיבת הטיפוח והחטיבה הקולינרית שבו פעלה החברה בשלוש וחצי השנים האחרונות.   

בראש חטיבת המותגים הישראלים, שתכלול בעיקר את תלמה, קליק, ורד הגליל, תעמוד מיכל גולדמן, שניהלה את חטיבת מוצרי הטיפוח ומשמשת גם סמנכ"לית השיווק והפרסום בחברה.  את חטיבת המותגים הבינלאומיים, שתכלול את דאב, פינוק (למרות שהוא מותג ישראלי), קנור, מזולה, אקס ועוד תנהל ענת גבריאל, עד לאחרונה ראש חטיבת השוק המוסדי.

בחברה מחפשים כעת מנהל שיחליף את גולדמן בפעילות מול השוק המוסדי.

בעקבות השינויים פורש מהחברה הסמנכ"ל דני לוינטון. לוינטון מונה עם השינוי המבני הקודם לפני שלוש שנים וחצי, לסמנכ"ל ומנהל חטיבת המזון ואחראי על מותגי המזון של החברה, לרבות תלמה, קליק, קנור, בלו-בנד, מזולה, ליפטון והלמנס.

מיוניליוור נמסר: "החברה אינה נוהגת לנהל את ענייניה הפנימיים באמצעות התקשורת. במידה שיהיה מה לדווח, יימסר דיווח בהתאם".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות