אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי חמש שנים: אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של יפאורה  תבורי, פורש

אחרי חמש שנים: אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של יפאורה תבורי, פורש

את פייגלין תחליף טל מלכה-סלהוב, שניהלה בחמש השנים האחרונות את המותגים שוופס, תפוזינה, מיץ פז ועין גדי

19.10.2009, 10:52 | גלי ברגר ואורנה יפת

אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של יפאורה תבורי, פורש מתפקידו לאחר חמש שנים. רוני גת, מנכ"ל יפאורה ומבעלי החברה הודה לפייגלין והודיע על מינוי של מחליפתו: טל מלכה-סלהוב, שניהלה בחמש השנים האחרונות את המותגים Schweppes, תפוזינה, מיץ פז ועין גדי.

מלכה-סלהוב, בעלת תואר MBA מהמכללה למינהל, ותואר מוסמך בתקשורת במכללה למינהל. לפני כן היתה מנהלת מותג ב-ESC ובפלאפון עסקים. "אנו  גאים על כך שטל מתמנת לתפקיד מתוך ההון האנושי של יפאורה", אמר גת.

פייגלין חתום על מגוון מהלכים ביפאורה, בהם  מהלך מיתוג והושקה מחדש של המותג שוופס שנקנה בסוף 2006 על ידי יפאורה מחברת קדבורי, השקת סדרת מוגז עדין, חיזוק המותגים ספרינג ותפוזינה, השקת מותג הבית יפאורה כחלק מזהות תאגידית של החברה, כניסה לתחום התה הקר תחת המותג ספרינג ולאחרונה כניסה למשקאות האנרגיה עם המותג RED.  

תגיות