אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מסמך פנימי של רשת אוטוקלאב: כמה מוסכים ברשת סיפקו בעצמם שמני מנוע בניגוד להנחיות צילום: שחר צרפתי

מסמך פנימי של רשת אוטוקלאב: כמה מוסכים ברשת סיפקו בעצמם שמני מנוע בניגוד להנחיות

"מספר מוסכים ברשת סיפקו בעצמם שמנים שלא מתאימים למכוניות ונגרם נזק רב לחברה", כך נכתב במסמך שהפיצה החברה המטפלת בין השאר ברכבי שלמה SIXT שהגיע לכלכליסט

21.10.2009, 07:04 | תומר הדר

מסמך פנימי של רשת אוטוקלאב מקבוצת שלמה SIXT, שהופץ החודש בקרב מוסכיה חושף שכמה ממוסכי החברה השתמשו בשמני מנוע שאינם מתאימים להוראות של יצרני כלי הרכב שטופלו. במסמך צוין כי בעקבות כך "נגרם נזק רב לחברתנו ונזקים כבדים למוסך".

לפי המסמך, בהתחלה התגלה כי "אחד המוסכים שברשת לא השתמש בשמנים המסופקים על ידי חברתנו והשתמש בשמנים שסופקו על ידיו שאינם בהתאם להוראות היצרן הרלבנטי לכל סוגי הרכבים שטופלו אצלו". בעקבות כך, צוין, נערכה בדיקה בקרב שאר המוסכים והתגלה כי "ישנם עוד כמה מוסכים שאינם משתמשים בשמנים מתאימים".

לפי הערכות החברה, מדובר בשמנים שבהם טופלו עשרות מכוניות של חברת שלמה SIXT. זאת ועוד, חברת אוטוקלאב אינה אחראית רק על הטיפול במכוניות הליסינג של שלמה SIXT בתקופת החכירה, אלא גם אחריה, זאת מכיוון ששלמה SIXT מציעה ללקוחותיה תוכנית אחריות מורחבת, שבמסגרתה הם יכולים להמשיך ולטפל במכוניתם ברשת. השימוש בשמני מנוע שלא עונים על דרישותיהם של יצרני הרכב עלול לגרום נזקים משמעותיים למנועי מכוניות.

מחברת אוטוקלאב נמסר: "ברשת המוסכים של החברה פועלים על פי נהלים והנחיות של החברה, משרד התחבורה והוראות היצרן. כדי לשמור על סטנדרטים אלה החברה מנהלת מערך בקרה שוטף בכל המוסכים הקשורים עמה בהסכמים לאחזקת רכב. במידה ונמצא מוסך שאינו עומד בהוראות, חברת שלמה SIXT רשת מוסכים ושרותי דרך תנקוט נגדו באמצעים מחמירים על מנת למנוע הישנות תופעות אלה".

 

SIXT

בעלים: שלמה שמלצר

נתח שוק: 26%

רכבים: 52 אלף

לקוחות: 2,871

מגרשי מכירת רכב: 17

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
אף אחד לא מפרסם מידע שהוא מעוניין להסתיר
אני מכונאי באחד ממוסכי הרשת, מוסך פרטי מורשה משרד התחבורה,אין לכם מושג איזה עלוקות המפקחים מטעם החברה , כל החלקים והנוזלים מסופקים ע"י החברה,ביקורות דקדקניות על מה בדיוק עושים תוך כדי עבודה,ניירת מפה ועד אמריקה , פשוט כאב ראש לנו במוסך ,אבל זה רק מראה שיש פיקוח, מעקב ואיכפתיות לרכבים,אם לא הייתי שכיר במוסך בו אני עובד הייתי גאה להצהיר כי מערך הפיקוח יושב לבעל הבית שלי על הראש וכל הכבוד. עצם זה שהמסמך פורסם מראה שאין מה להסתיר, כל הכבוד להנהלת החברה ומקבלי ההחלטות שם.
26.10.09
לכל התגובות