אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגזרים של באומן זכתה במכרז הפרסום של בנק ערבי ישראלי צילום: אוראל כהן

מגזרים של באומן זכתה במכרז הפרסום של בנק ערבי ישראלי

גברה על מקאן במכרז פרסום של הבנק הנמצא בבעלות לאומי. באומן מנהלת גם את המותג של בנק לאומי למשכנתאות

22.10.2009, 09:23 | מיכל תוסייה כהן

במלחמה האינסופית בין מקאן אריקסון לבאומן בר ריבנאי על מקומן בצמרת חברות הפרסום, הפעם הגיע הניצחון לבאומן. החברה־הבת של באומן, מגזרים, גברה על מקאן במכרז פרסום של הבנק הערבי ישראלי, בבעלותו של בנק לאומי.

הניצחון של באומן על מקאן מתוק במיוחד עבור בעלי החברה לאור העובדה כי שתי החברות מתחלקות בניהול הפרסום של קבוצת בנק לאומי: מקאן מנהלת את המותג בנק לאומי ולאומי קארד, ואילו באומן מנהלת את המותג של בנק לאומי למשכנתאות וכעת גם את הבנק הערבי ישראלי. לכן הניצחון במכרז מגדיל את השליטה של באומן בניהול המותגים השונים של הבנק.

לדברי מנכ"ל חברת מגזרים אבשה שיליין, "הזכייה שלנו היא פרי עבודה מקצועית ואינטנסיבית בהכנה למכרז, שבה שמנו לנו למטרה להעניק את המתווה האופטימלי לטיפול 360 מעלות בתוכניות הלקוח העתידיות. אני לא יכול בשלב זה לחשוף את תוכן הקמפיין, אבל בפרזנטציה הרגשתי שאנחנו הצגנו לבנק את הרעיון הכי משכנע ולכן הם בחרו אותנו. גם ברמת הקריאייטיב וגם מבחינת האסטרטגיה".

תגיות