אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לוריאל ישראל תפסיק לשווק את ביות'רם; תתמקד באיב סאן לורן ובלנקום צילום: Tomer Feder

לוריאל ישראל תפסיק לשווק את ביות'רם; תתמקד באיב סאן לורן ובלנקום

לוריאל תחל לשווק בקרוב את איב סאן לורן בישראל במקום שסטוביץ'. נראה כי המותג ביות'רם לא השיג את היעדים שלוריאל קיוותה להשיג

27.10.2009, 08:43 | גלי ברגר ואורנה יפת

שלוש שנים לאחר השקת המותג ביות'רם בישראל, תפסיק לוריאל ישראל את שיווקו ברבעון הראשון של 2010. מהחברה נימקה את המהלך בכך שהיא רוצה למקד את פעילותה בתחום קוסמטיקת היוקרה במותג לנקום ובאיב סאן לורן אותו תחל לשווק במקום חברת שסטוביץ'. איב סאן לורן נקנה על ידי לוריאל העולמית לפני יותר משנה תמורת 1.15 מיליארד יורו. בחברה החליטו כי מהרבעון הבא הוא יטופל בנציגות הישראלית, ולא בחטיבת הקוסמטיקה היוקרתית של שסטוביץ'.

פרט לרצון להתמקד בשני המותגים נראה שביות'רם לא השיג את היעדים שבלוריאל קיוו להשיג. בעת ההשקה אמרה נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל, כי ביות'רם יתפוס את המקום השלישי בדירוג מותגי היוקרה ויחליף את קליניק. בפועל הדבר לא קרה. גם סדרת הגברים, BIOTHERM HOMME שנחשבת למובילה בעולם, לא תפסה את הנתח המצופה בישראל.

ביות'רם, שנוסדה לפני 55 שנים, מבססת את כל מוצריה על מי מעיינות תרמיים הנובעים ממעיינות בדרום צרפת. מבחינת מחיר היא משחקת באיזור של קליניק, ומוצריה ממוצבים ככאלה בעלי ערכים טבעיים ויכולת טיפול ושיקום העור.

תגיות