אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדשות האופנה: בסימן פתיחות

חדשות האופנה: בסימן פתיחות

מותג התיקים פורלה פותח עוד שתי חנויות בישראל, קליניק מעלה אתר חדש, וטום סלמה מציג שמלות כלה מוכנות שנוצרו כשעבד על שמלת הכלה של טלי מורנו

27.10.2009, 12:33 | הדס שואף

לפני יומיים השיק מותג התיקים האיטלקי פורלה את קולקציית החורף שלו, בחנות הממוקמת בכיכר המדינה בתל אביב. לצד החידושים האופנתיים נמסר כי בשנה הקרובה ייפתחו עוד שתי חנויות למותג, האחת בתל אביב והשנייה בירושלים. בקולקציה החדשה בולטות שתי מגמות: תיקים בהשראת הטבע, בצבעים רגועים כקאמל וחום ובטקסטורות מעולם החי, כדוגמת קרוקו ונחש, ותיקים בהשראה אורבנית.

הדגמים נוחים, פונקציונליים - חלקם יכולים להשתנות מתיק גב לתיק צד - וגם על־אופנתיים, בשל העיצוב הקלאסי והאיכות הבלתי מתפשרת. בחנות מוצגים גם אביזרים וקולקציה גברית מצומצמת, תיק לפטופ בעיצוב נקי, תיק מסנג'ר מרובע, תיק מסמכים דקיק, תיק רחצה, ארנקים וחגורות, כולם בגוני שחור או חום. מחירים: 390–3,150 שקל; ויצמן 46, כיכר המדינה, תל אביב.

שחור־לבן. לפני יומיים השיק המעצב טום סלמה את קולקציית החורף שלו, שכותרתה "מלאכים בשמי ברלין". הקולקציה המוצלחת צולמה בברלין ותועדה בשלושה סרטי וידיאו ארט המחליפים את הקטלוג המסורתי. בוידיאו הראשון הדוגמנית לבושה בשמלות כלה אווריריות ורומנטיות. בווידיאו השני הדוגמנית לבושה בבגדים שחורים מחוספסים במראה רוק נוקשה. בסרט החותם את הטרילוגיה מופיעה איה כורם בשיר שהוא שיר הנושא לעבודה כולה. בשלושת הסרטונים מופיע ינאי, בנו של המעצב, המשמש חוט מקשר ובסיס ילדותי ותמים לכל העבודה. קו שמלות הכלה המוכנות נוצר תוך עבודה על שמלת הכלה של טלי מורנו. "לקוחות מחפשות את הסגנון הזה. הן נכנסות לחנות ומבקשות שמלות כלה קלילות ולא יקרות", מספר סלמה. מחירים: 680–2,500 שקל; טום סלמה, דיזנגוף 222 תל אביב.

טום סלמה. שמלות כלה קלילות טום סלמה. שמלות כלה קלילות טום סלמה. שמלות כלה קלילות

 

קליניק ברשת. בעוד כשבועיים יושק האתר הישראלי של קליניק, השייך לקבוצת החברות אסתי לאודר, ויספק לראשונה מידע על המוצרים ואפשרות איתור נקודות מכירה - בעברית. האתר יהיה אינפורמטיבי בלבד, ובניגוד לאתרי קליניק במקומות אחרים בעולם לא יתפקד כאתר מכירה. יו בנט, המנהל האזורי של המטה האירופי, האחראי על 32 מדינות בארבע יבשות, מספר כי כשהמותג נוסד ב־1968, הוא אמור היה להיות מותג ללא גיל, גזע ומעמד; ואכן, האתר פונה לאוכלוסייה רחבה, בטווח הגילים 18–55.

"יש מעט מאוד חברות קוסמטיקה שמצליחות לשמר את עצמן כל כך הרבה שנים כמו שעושה קליניק כבר יותר מ־40 שנה", אומר בנט. "אנחנו חברה ללא גיל. אותם דברים שעשינו אז אנחנו עושים גם היום, והמילה 'חדשנות' היא המפתח להצלחתנו. המוטו המוביל הוא לא להיראות צעיר יותר, אלא להיראות טוב יותר. לכן אנחנו צריכים לדאוג שיהיה לנו מוצרים חדישים ואפקטיביים גם לצעירים וגם למבוגרים".

תגיות