בלעדי ל"כלכליסט": פרס עיצוב למותג הפסטה הפרטי של מגה
המוצרים, בעיצובו של ברוך נאה, זכו במקום השלישי בתחרות העיצוב pentawards שנערכה בבריסל
בעוד הקמפיין למותג הפרטי של מגה הרגיז את הספקים של רשת המזון, והעלה טענות מצד אסם שהפסטה של מגה נופלת באיכותה מזו של המותגים האחרים, עיצוב האריזות של הפסטה זכה להכרה בינלאומית. ל"כלכליסט" נודע שמותג הפסטה הפרטי של מגה, בעיצובו של ברוך נאה, זכה בפרס ברונזה בתחרות עיצוב המוצרים pentawards, שנערכה בבריסל. הזכייה של נאה היא בקטגוריית המזון של התחרות. מדובר בפעם הראשונה שמותג ישראלי זוכה בתחרות היוקרתית.
תחרות pentawards היא התחרות הבינלאומית היחידה בעולם שמוקדשת כל כולה לעיצוב אריזות ועיצוב מוצר, ומקיפה קטגוריות צריכה שונות: משקאות, מזון, תכשירי טיפוח ועוד. צוות השופטים כולל בכירים מתחום עיצוב המוצר ושיווק מכל העולם, שבוחנים אלפי עבודות שמוגשות מעשרות מדינות. הניקוד לכל עבודה ניתן לא רק לפי העיצוב עצמו, אלא גם ביחס למטרות השיווקיות שמאחורי כל מוצר ולבריף שקיבל סטודיו העיצוב מהלקוח.
במקום הראשון בפרס המוצר הטוב ביותר זכתה חברת קימברלי קלארק עבור עיצוב קופסאות טישו בצורה של פירות. בקטגוריית המשקאות זכתה קוקה־קולה עבור סדרת הקיץ לפחיות המשקה שלה, שהציגו אלמנטים ויזואליים שקשורים לקיץ, דוגמת משקפי שמש או מתקן ברביקיו. בקטגוריית המזון זכה במקום הראשון המותג היפני Kanpy Udon.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה