אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עינת תמכור לגרמניה: תפיץ קרוטונים לרשת המזון המובילה צילום: בלומברג

עינת תמכור לגרמניה: תפיץ קרוטונים לרשת המזון המובילה

תמכור 4 סוגים של קרוטונים ברשת המזון EDEKA. העסקה מוערכת במיליון שקל בשנה

05.11.2009, 11:35 | גלי ברגר

חברת המזון הישראלית עינת מוצרי מזון תתחיל למכור קרוטונים ברשת המזון המובילה בגרמניה EDEKA, כך נודע ל"כלכליסט". העסקה מוערכת במיליון שקל בשנה.

EDEKA מפעילה 1,568 נקודות מכירה בגרמניה ו־12 אלף ברחבי אירופה. לדברי דן גביש, מנהל השיווק של עינת, מדובר בארבעה סוגי קרוטונים שיימכרו תחת אחד המותגים הפרטיים, וההישג העיקרי הוא בכך שעינת נכנסה באופן קבוע ולא כפיילוט. "היתרון של EDEKA הוא בכך שהיא רשת רצינית, שמרבית הסניפים שלה אינם מוזלים".

כיום עינת פועלת בעיקר בשוק התעשייתי, שבו היא משתפת פעולה עם נסטלה העולמית במותג MAGI, ועם קנור של יוניליוור. עינת, שמייצרת קרוטונים, פירורי לחם, אבקות מרק וגרנולה, אינה פועלת תחת מותג משלה. בארץ היא מייצרת עבור אסם את הקרוטונים, אבקות המרק ופירורי הלחם וכן עבור אדמה קרוטונים אורגניים.

תגיות