אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מוחמד גאדיר ובירם כיאל יפרסמו את הייסנס במגזר הערבי צילום: ראובן שוורץ

מוחמד גאדיר ובירם כיאל יפרסמו את הייסנס במגזר הערבי

אקזיט אלקטרוניקס, יבואנית הייסנס בישראל גייסה לקמפיין במגזר הערבי את שני הכוכבים הערבים הישראלים העולים של מכבי חיפה – מוחמד גאדיר ובירם כיאל. עלות הקמפיין עומדת על 300 אלף שקל.

05.11.2009, 14:26 | כתב כלכליסט

אקזיט אלקטרוניקס, יבואנית הייסנס בישראל גייסה לקמפיין במגזר הערבי את שני הכוכבים הערבים הישראלים העולים של מכבי חיפה – מוחמד גאדיר ובירם כיאל. עלות הקמפיין, לפי אקזיט אלקטרוניקס, עומדת על 300 אלף שקל.

גאדיר וכיאל שיהיו פרזנטורים של הקמפיין מככבים בשנה האחרונה במדי מכבי חיפה ולפי דרור דנון מנכ"ל אקזיט אלקטרוניקס: "חיזוק הקשר עם המגזר הערבי והרחבת נתח השוק הוביל לקמפיין ייעודי הפונה לאוכלוסייה הערבית בישראל".

באקזיט רואים בגיוס הצמד כ"כמהלך אסטרטגי לחיזוק המודעות למוצרי החברה בקרב קהל זה המהווה נתח שוק משמעותי בענף".

הקמפיין יהיה תחת המסר של "חדשנות ואיכות טכנולוגית" ויעלה בסוף השבוע הקרוב באמצעות משרד הפרסום אל בוסתאני, בעיתונות בשפה הערבית, בערוצי הרדיו של המגזר ובשילוט חוצות לתקופה של חודשיים ימים.

הייסנס היא נותנת החסות הראשית של נבחרת ישראל. שיתוף הפעולה עם גאדיר וכיאל מגיע כחלק מהספונסרשיפ עם הנבחרת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות