אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צ'לסי עשויה למכור את השם של סטמפורד ברידג' צילום: רויטרס

צ'לסי עשויה למכור את השם של סטמפורד ברידג'

רון גאורליי, מנכ"ל המועדון, אמר שהקבוצה שוקלת את האופציה כדי "להישאר תחרותיים עם היריבות באנגליה ואירופה מבחינת הכנסות"

08.11.2009, 11:33 | סוכנויות הידיעות

רון גאורליי, מנכ"ל צ'לסי החדש, רמז בראיון לערוץ הטלוויזיה של המועדון כי הקבוצה תמכור את זכויות השם לאצטדיון הביתי שלה – סטמפורד ברידג'.

גאורליי, שהחליף את פיטר קניון לאחרונה, אמר: "לשמר את המסורת והמורשת של האצטדיון זה חשוב מאוד. אבל אנחנו חושבים שזה אפשרי גם אם נציע את השם לשותף הנכון". גאורליי אמר שבכל מקרה השם "סטמפורד ברידג'" יישמר.

החדשות מגיעות כמה ימים לאחר שמייק אשלי, הבעלים של ניוקאסל, הכניס לשם של אצטדיון סט.ג'יימס פארק את השם של החברה שלו: ספורטסדיירקט.קום @ סט. ג'יימס'ס פארק.

גאורליי אומר שההחלטה למכור את זכויות השם לשותף הנכון נובעת מהרצון "להישאר תחרותיים מבחינת הכנסה עם היריבות באנגליה ואירופה".

המנכ"ל החדש הוסיף: "מה שהם יכולים לעשות על ידי הגדלת המושבים באצטדיון או לעבור לאצטדיון חדש אנחנו יכולים לעשות על ידי מכירת השם. המעבר לאצטדיון חדש או הגדלתו אינם אופציה עבור צ'לסי בעתיד הקרוב ולכן זה אומר שאנחנו צריכים להיות יצירתיים מבחינת ספונסרשיפ כדי להישאר תחרותיים ולהמשיך להשקיע בקבוצה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות