אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגיר חתמה על חוזים בהיקף של 20 מיליון שקל

בגיר חתמה על חוזים בהיקף של 20 מיליון שקל

חברת האופנה, המייצרת בעיקר בגדי גברים, חתמה על חוזים עם רשתות בגדים בארה"ב בריטניה ויפן

08.11.2009, 13:10 | גלי ברגר
חברת בגיר חתמה על שלושה חוזים בינלאומיים שמכירותיהם עד סוף 2010 יעמדו על 20 מיליון שקל. עיקר פעילותה של בגיר בשנים האחרונות הוא בייצור בגדי גברים, בעיקר חליפות כמותג פרטי עבור רשתות שונות בעולם. כ-10% מהמכירות הן של חליפות נשים.

החוזה הראשון נחתם  עם הרשת האמריקאית JONES NEW YORK. מדובר במותג נשים אמריקאי המוכר את מוצריו ברשת משלו ובבתי הכלבו השונים ברחבי ארצות הברית. מדובר בהעמקה של פעילות בגיר בפלח הנשים. היקף המכירות ל-2009 מוערך בכ-3 מיליון דולר. בגיר פועלת מזה שנים רבות בשוק ההלבשה המחוייטת בארה"ב. לחברה מספר לקוחות בתחום ביניהם רשת SEARS , CINTAS , BROOKS BROTHERS ועוד. "החוזה החדש הוא למספר שנים ויהווה מנוע צמיחה משמעותי לפעילות בגיר בארצות הברית", אמר עופר גלבוע, מנכ"ל בגיר.

חוזה נוסף נחתם עם הרשת הבריטית NEXT, אשר כוללת 460 חנויות בבריטניה וכ-100 חנויות נוספות בעולם. החוזה מוערך ב-4.5 מיליון דולר. השוק הבריטי הוא השוק הגדול ביותר של בגיר. באופן מסורתי התמקדה בעבר במרקס אנד ספנסר, אך בשנה האחרונה החלה לצמוח בקרב קמעונאים נוספים.

החוזה השלישי של בגיר נחתם עם לקוח חדש ביפן - טאקאשימאיה (TAKASHIMAYA), רשת חנויות אופנה. היקף המכירות מוערך בכ- 1.8 מיליון דולר. מדובר ברשת במיצוב גבוה לדברי גלבוע ורמות המחיר שם גבוהות – סדר גודל של 750 דולר לחליפה לעומת כ-350 דולר בבריטניה וכ-300 דולר בארה"ב.

חברת בגיר גרופ מוחזקת בשליטה משותפת של קרן פימי וחברת BGI שבשליטת צביקה ברינבוים. מנכ"ל החברה עפר גלבוע מחזיק ב 5% ממניותיה. מחזור המכירות שלה ב-2009 צפוי להסתכם בכ-150 מיליון דולר. בישראל מפעילה הרשת שבע חנויות תחת המותג בגיר, ומוכרת בנקודת מכירה נוספות, בהן המשביר החדש לצרכן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות