אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המ-לט עברה להפסד אבל המנכ"ל אופטימי: "אנו רואים שיפור בביקושים"

המ-לט עברה להפסד אבל המנכ"ל אופטימי: "אנו רואים שיפור בביקושים"

חברת המחברים והצינורות רשמה הפסד של 174 אלף דולר ורשמה ירידה של 31% במכירות לעומת הרבעון המקביל ל-13.3 מיליון דולר

09.11.2009, 10:38 | מישל אודי
חברת המ-לט,המייצרת ומשווקת צינורות ומחברים ברחבי העולם, הציגה ברבעון השלישי של 2009 תוצאות חלשות לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מכירות החברה רשמו ירידה של 31% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-13.3 מיליון דולר. לעומת הרבעון הקודם נרשם דווקא שיפור של 13% במכירות.

שיעור הרווחיות הגולמית עמד על 25% לעומת 23% ברבעון הקודם ו-36% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווחיות הגולמית נבעה בעיקר מרצון החברה לשמר את הלקוחות האסטרטגיים ביפן, למרות סגירת המפעל שם וריכוז הייצור בישראל. כמו-כן קיטון כללי בייצור הביא לירידה בשיעורי הרווחיות.

המ-לט ממשיכה להציג הפסד תפעולי בדומה לרבעון הקודם. ברבעון השלישי של 2009 רשמה החברה הפסד תפעולי של 371 אלף דולר לעומת הפסד של 214 אלף דולר ברבעון הקודם ורווח תפעולי של 1.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2008.

בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של 174 אלף דולר לעומת רווח של 335 אלף דולר ברבעון הקודם ורווח נקי של 561 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה מציינת בדוחותיה כי ברבעון השלישי של 2009 החברה ראתה שיפור מסויים בביקושים למוצרים, אך היא מסייגת בכך שמוקדם לקבוע האם הוא מצביע על שינוי מגמה.

אורי אולינר, מנכ"ל המ-לט ציין, כי "נכון להיום, אנו רואים שיפור ברמת הביקושים למוצרי החברה במגזר המוצרים האולטרה נקיים המשמשים בתעשיית המוליכים למחצה. תעשייה זו מגלה התעוררות בחודשים האחרונים. במסגרת זו השקענו מאמצים והצלחנו לשמר את הלקוחות האסטרטגיים של החברה ביפן, למרות סגירת מפעל היצור שם".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות