אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי לכלכליסט: חדשות רעות לפוגל? נירלט בוחנת את החלפת משרד הפרסום צילום: רוני שיצר

בלעדי לכלכליסט: חדשות רעות לפוגל? נירלט בוחנת את החלפת משרד הפרסום

כיום מחזיק פוגל אוגילבי בתקציב הפרסום של החברה, הנאמד בכמיליון דולר בשנה. החברה עורכת מכרז בין כמה משרדי פרסום

09.11.2009, 14:42 | גיל קליאן

נירלט בחונת את החלפת משרד הפרסום שלה. כך נודע ל"כלכליסט". החברה עורכת מכרז לבחירת משרד פרסום חדש, בו מתמודדים מספר משרדים. בין המתמודדים גם משרד הפרסום הנוכחי של החברה, פוגל אוגילבי, כך שניתן כי בסופו של ההליך תישאר נירלט לקוחה של משרד הפרסום הוותיק שלה.

 תקציב הפרסום של נירלט נאמד בכמיליון דולר בשנה.

מנירלט נמסר בתגובה לידיעה כי "לאור הגידול המשמעותי בנתח השוק ובהיקף הכנסותיה של נירלט בשנים האחרונות ובעקבות החיזוק המהותי של המותג בשוק הצבע בישראל, החליטה הנהלת החברה לערוך בחינה מחודשת לבחירת משרד פרסום שילווה את החברה באתגריה בשנים הקרובות. במסגרת כך פנתה נירלט למספר משרדי פרסום מובילים, ביניהם למשרד פוגל אוגילבי המנהל ב-4 השנים האחרונות את תקציב הפרסום של החברה. החלטה בנושא צפויה להתקבל בתחילת חודש דצמבר 2009".

תגיות