אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": בעלי EatRight במו"מ למכירת הרשת צילום: עמית שעל

בלעדי ל"כלכליסט": בעלי EatRight במו"מ למכירת הרשת

לדברי מקורבים לחברה, מדובר במגעים מתקדמים עם איש עסקים הודי שהציע 8 מיליון דולר תמורת רשת מזון הבריאות הישראלית. הרשת מונה שלושה סניפים בלבד. בעלי החברה: "בוחנים כמה הצעות של משקיעים מחו"ל ומישראל"

10.11.2009, 10:52 | אורנה יפת
היזמים שהקימו את רשת המזון הישראלית EatRight מנהלים משא ומתן מתקדם למכירתה. כך נודע ל"כלכליסט". מקורבים לחברה אומרים כי יזם הודי מעוניין ברכישת הרשת תמורת 7–8 מיליון דולר. הקשר עם הרוכש הפוטנציאלי נוצר באמצעות השותפים של החברה מהמזרח הרחוק. איש העסקים ההודי מעוניין לרכוש את הרשת כדי לפתח את הקונספט של רשת מזון בריא בחו"ל.

במקביל מנהלים בעלי הרשת מגעים לשיתוף פעולה עם חברת בתי קולנוע הודית. במסגרת המגעים נבחנת האפשרות להקמת סניפים של הרשת באולמות קולנוע בהודו. עוד נודע כי לאחרונה קיבלו ב־EatRight פניות מיזמים ישראלים המעוניינים להיכנס כשותפים לחברה.

סניף EatRight בתל אביב, צילום: עמית שעל סניף EatRight בתל אביב | צילום: עמית שעל סניף EatRight בתל אביב, צילום: עמית שעל

"כרגע שום דבר עוד לא סגור", מסר בתגובה בן מוסקל, מבעלי הרשת. "אנחנו בוחנים כמה הצעות של משקיעים מחו"ל ומישראל, ומעוניינים לצאת עם הרשת החוצה". EatRight נמצאת בבעלות של משקיעים מבהוטאן שבמזרח הרחוק (המיוצגים בארץ על ידי שלמה כורך, הבעלים של ניב חקלאות) ושל שלושה שותפים ישראלים. השלושה הם יוצאי רשת yellow מקבוצת פז: בן מוסקל (לשעבר מנכ"ל yellow), השף עמית שוורץ (לשעבר מנהל תחום המזון המהיר ברשת חנויות הנוחות) ואבי הררי (לשעבר מנהל תכנון החנויות ברשת).

EatRight מפעילה סניפים אקולוגיים ומגישה עם פירוט החשבון גם את הערך התזונתי של המנה שהזמין הלקוח. עד היום הושקעו בהקמתה כ־2.5 מיליון דולר. הרשת מונה שלושה סניפים: ברחוב רוטשילד בתל אביב, בפארק המדע ברחובות ובפארק מת"מ בחיפה. הסניף הראשון של הרשת נפתח בינואר 2009. בעלי הרשת מדווחים על מחזור מכירות של 8 מיליון שקל בתקופה הקצרה מאז פתיחתה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
נשמע לי שיש קשיים ומנסים לגייס משקיע
רשת מזון לא שווה הרבה עד שלא נבחן במצב של ריבוי סניפים משמעותי שמרווחים כסף כולל הוצאות פיתוח המותג והמטה ולאורך זמן. הם חדשים מדי לקבוע שהקונספט באמת שווה משהו. מי שרוצה לפתח קונספט בחול יכול להעתיק בהרבה פחות כסף ממה שהם מציינים הרי למוניטין אין ערך בחו"ל והרשת בארץ עדיין לא קיימת מספיק זמן ולא מספיק גדולה לבחון את הצלחתה בכל מקרה שיהיה להם לבריאות
מבין , ת"א  |  12.11.09
לכל התגובות