אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מזרחי טפחות: 10,000 לקוחות קבעו פגישה צילום: ראובן קפוצינסקי

מזרחי טפחות: 10,000 לקוחות קבעו פגישה

מהבנק נמסר כי מדי חודש עוברים כ־3,000 איש. בבנק מציגים נתונים על הישגי הקמפיין של דביר: 50 אלף איש טלפנו למספר שבפרסומת ו־60 אלף נכנסו לאתר הקמפיין

10.11.2009, 08:29 | מיכל תוסייה כהן

בבנק מזרחי טפחותמרוצים מקמפיין "להעביר את דביר" של משרד הפרסום ראובני פרידן. מנתוני הבנק שהגיעו ל "כלכליסט" עולה כי 10,000 איש נמצאים כיום בשלבי מעבר למזרחי טפחות, כלומר, החלו להיפגש עם נציגים של הבנק. עוד עולה כי 50 אלף איש טלפנו למספר של דביר ו־60 אלף איש נכנסו לאתר "תמיכה בדביר".

הקמפיין של מזרחי טפחות התחיל לפני כשלושה שבועות וחולק לשניים. בחלק הראשון גבר בשם דביר מביע תסכול מהבנק שלו. חברו פונה לצופים וביקש מהם לעזור לדביר לעבור בנק. ובחלק השני הוא "עושה את זה" ועובר. אביו ואשתו הם גם משפחתו של דביר במציאות. הסרט נחתם עם הסלוגן של הקמפיין, "ישראל מתגייסת להעביר את דביר".

לדברי סמנכ"לית השיווק של הבנק נעמה גת, מטרת הקמפיין היתה להניע אנשים לעבור לבנק שלהם בלי לחשוש. לדבריה, "מצאנו במחקרים ש־30% מהאוכלוסייה בישראל רוצים לעבור בנק ורק כ־5% עוברים בנק מדי שנה. בקמפיין אנחנו מנסים להגיע לאותם 25% נותרים שמעוניינים לעבור בנק, מקטרים על זה, אבל לא עושים שום דבר".

גת הוסיפה כי לפני כמה שנים הוקמה במזרחי טפחות יחידה מיוחדת שנקראת "קלי קלות", שמטרתה לטפל בכל שלבי המעבר של לקוחות חדשים לבנק. במסגרת המהלך השיווקי מאפשרים במזרחי טפחות ללקוחות הנמצאים בשלבי מעבר להתעדכן בכל שלבי המעבר באינטרנט או באמצעות הודעות טקסט לנייד.

תגיות