אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רווחי אברקרומבי צנחו בכ-40% צילום: בלומברג

רווחי אברקרומבי צנחו בכ-40%

הילדים ואימותיהם בארה"ב עברו לרשתות זולות יותר ואברקרומבי הרוויחה 30 סנט למניה - גבוה מהתחזיות

13.11.2009, 17:47 | סוכנויות הידיעות

אברקרומבי & פיץ' דיווחה היום על ירידה של 39% ברווחי הרבעון ה-3 לאחר שמתבגרי ארה"ב ואימותיהם עברו לקניות בחנויות זולות יותר נוכח המיתון.

הרווח הנקי ירד ל-38.8 מיליון דולר או 44 סנט למניה לעומת 64 מיליון דולר או 72 סנט למניה ברבעון המקביל.

המכירות ברבעון שהסתיים באוקטובר נפלו ב-15% לרמה של 765.4 מיליון דולר. המכירות בחנויות זהות ירדו ב-22% ברבעון, כאשר החולשה התפרסה על פני כל הרשתות לרבות הוליסטר ואברקרומבי לילדים.

הרווח המתואם עמד על 30 סנט לעומת צפי לרווח של 20 סנט למניה ולמכירות של 764 מיליון דולר. מאחר שהחברה עקפה את תחזיות הרווח המתואם, מנייתה עולה היום בכ-6%. נוכח החולשה בארה"ב והחוסן בבריטניה, החברה תנסה להתרחב בחו"ל, דוגמת שווקים כמו מילאנו וטוקיו.

הרשת ניסתה להוריד מחירים כדי לפצות על הביקושים החלשים בארה"ב וסגרה את הרשת היוקרתית Ruehl שפנתה לצרכנים מבוגרים יותר. הצעירים הפנימו את המיתון ועברו לרשתות זולות יותר כמו Aeropostale. שולי הרווח של אברקרומבי התכווצו ב-2.4% לרמה של 63.6% והיקשו על החברה להוריד מחירים. 

תגיות