אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת ריטייל ישראל תעביר את תקציב הפרסום למקאן אריקסון צילום: עמית שעל

קבוצת ריטייל ישראל תעביר את תקציב הפרסום למקאן אריקסון

מקאן יטפל בארבע רשתות האופנה בקבוצה: ml, ml men, ג'אמפ ו-mam'z; תקציב הפרסום השנתי של הקבוצה בשנת 2010 יסתכם בכ-7 מיליון דולר

15.11.2009, 11:16 | פטר קלנר

קבוצת ריטייל ישראל, אשר השלימה לאחרונה את רכישת רשת האופנה ג'אמפ, תעביר את תקציב הפרסום שלה למקאן אריקסון. במסגרת זו, תעבור הפעילות הפרסומית של ארבע רשתות האופנה בקבוצה - ml, ml men, ג'אמפ ו-mam'z - למקאן. תקציב הפרסום השנתי של ריטייל ישראל בשנת 2010 יסתכם בכ-7 מיליון דולר.

קבוצת ריטייל ישראל, בבעלות איש העסקים אבי מלכה, טופלה בשלוש השנים האחרונות ע"י משרד הפרסום פוגל אוגילבי.

לדברי אבי מלכה: "קבוצת ריטייל ישראל מברכת על השינוי המרענן במערך הפרסום שלה. ההחלטה להעביר את התקציב נבעה מן הצורך למצוא משרד פרסום שירכז את כל מותגי החברה תחת קורת גג אחת, אך גם יידע לשמור על הבידול ביניהם. ניהול תקציבי הפרסום של ארבעת המותגים ייערך באמצעות אשכולות שונים במקאן אריקסון".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הקבוצה ב-2007 עמד על כ-5 מיליון דולר במחיר מחירון, בשנת 2008 על כ-3 מיליון דולר. היקף הפרסום של ג'אמפ בשנת 2007 עמד על כ-1.3 מיליון דולר ובשנת 2008 על כ-1 מיליון דולר. רכש המדיה של קבוצת ריטייל ישראל נעשה בשש השנים האחרונות באמצעות חברת מקאן יוניברסל, שתמשיך בפעילות זו גם בשנת 2010.

תגיות