אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בקרוב בטוויטר: גרסה בתשלום לעסקים צילום: אי פי אי

בקרוב בטוויטר: גרסה בתשלום לעסקים

ביז סטון, ממייסדי שירות המיקרו-בלוגינג, הודיע כי בקרוב יציע האתר גרסה ייעודית לחברות שתאפשר להן להתמקד בפרסום ולקבל נתונים על התנהגות הגולשים. עוד בתכנון: גרסאות טוויטר בשפות שונות

17.11.2009, 11:11 | יוסי גורביץ
טוויטר ממשיך בניסיונותיו להציג מודל עסקי: זמן קצר לאחר שאנליסטים העריכו ששוויו נמוך משמעותית מההערכה המקובלת, וכחודשיים לאחר שאחד המייסדים, ביז סטון, אמר שטוויטר יהיה רווחי עוד השנה, ציין סטון דרך אפשרית להשגת המטרה: גרסאות בתשלום של השירות לחברות.

סטון אמר לאחרונה כי האתר יציע בקרוב לחברות גרסה מתקדמת של השירות, שמטרתה לאפשר להן למקסם את יכולת המכירה שלהן ברשת. בין השאר, יציע השירות את ניתוחיו על התנהגות הגולשים, יעדכן את החברה בכל פעם שהיא או אחד ממוצריה מוזכרים באתר, וכן יציע כלים נוספים שיהפכו את האתר לנכס שיווקי.

כמו כן אמר סטון כי בתוך כחודש צפויה החברה להשיק גרסאות של השירות בשפות שונות – בהן איטלקית, גרמנית, צרפתית וספרדית – כדי להגביר את החשיפה שלו מעבר לגבולות ארה"ב. יצוין כי לפני כחודש, השיק טוויטר גרסה המיועדת לטלפונים סלולריים ביפן, והגיע להסכם שיווק עם חברת סלולר הודית מובילה.

עד כה מומן טוויטר על ידי השקעות של קרנות הון סיכון, והכנסותיו זעומות, ובשלב זה הוא עדיין רחוק מרווחיות. בתחילת השנה אמרו מקורות המקורבים לטוויטר כי השירות העדיף להתמקד בצמיחה ופיתוח על חשבון רווחיות, מתוך הנחה שהרווחים יבואו עם המשתמשים. עד כה הושקעו בטוויטר כ-135 מיליון דולר. סטון התייחס לכך בעקיפין, ואמר ש"לא היינו מקבלים את הכסף אלמלא היה למשקיעים אמון בנו".

תגיות