כריסטי הפנר: "אבא שלי ביישן"
בתו של יו הפנר, שכיהנה בעבר כיו"ר קבוצת פלייבוי, דיברה היום בכנס סלקום. לדבריה "חשוב לשמור על קשר עם המותג, לא להסתפק בשלטים"
כריסטי הפנר, לשעבר יו"ר קבוצת פלייבוי ובתו של יו הפנר, הבעלים של הקוצה, דיברה היום (ג') בכנס סלקום
למדיה. הפנר פתחה את הרצאתה בסיפורו של מותג פלייבוי: "ב-73 אבי השיק את המגזין בבית שלנו. הוא ייצג גישה לחיים. המסיבות, החשפניות, הבריכה ומועדוני פלייבוי – הכל שיקף את תוכן המגזין ואת האווירה שאבי רצה ליצור ואת המותג שנבנה מסביב".
"כשאתה חושב על המותג שלך אתה צריך לחשוב על התכונות שלו, על היתרונות שלו, לאלו פלטפורמות אפשר להרחיב אותו ובאיזה שילובים ניתן לשלבו".
באשר לעידן האינטרנט אמרה הפנר: "פלייבוי היה המגזין הראשון שעלה ב-1993 לאינטרנט בשילוב של תוכן חינם משולב במוצרים בתשלום. לאחרונה, עם התפתחות הרשתות החברתיות גילינו שצריך לקחת את המותג לעבר מדיות אחרות. יש לנו קבוצה של מעריצים בפייסבוק, אנחנו בטוויטר ומספר העוקבים אחרינו זינק תוך שבוע בשיעורים עצומים".
הפנר המשיכה וסיפרה: "כשהסלולר החל לצוץ, הבנו שנוכל להרחיב באמצעותו את המותג. בהשוואה לפרינט ולטלוויזיה, מדובר כאן במסך שנמצא עם הצרכן כל שעות היום. עכשיו כשאנחנו ממוקמים גם במכשירים הסלולריים אנחנו חושבים שכחברה גלובלית אנחנו יכולים לנסות את כוחנו בשווקים אחרים.
הפנר סיימה את נאומה באומרה: "דבר אחד צריך לזכור בעולם של טכנולוגיה מורכבת. מגע הוא דבר חשוב – כלומר, בעולם של מסרים, צריך לדעת לכתוב פתק ברכה בכתב יד. לא פחות חשוב הוא לשמור על קשר עם המותג. לא להסתפק בשלטים. חייבים לחזק את הקשר בין המותג וקהל המטרה שלו".
18 תגובות לכתיבת תגובה