אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גלר נסיס זכה בתקציב הפרסום של לי קופר ובלו בירד צילום: שרון ב ה

גלר נסיס זכה בתקציב הפרסום של לי קופר ובלו בירד

גלר נסיס גבר במכרז שערכה קונספט שיווק על משרד הפרסום ענבר מרחב שקד. תקציב הפרסום המתוכנן של המותגים לשנת 2010 מוערך בכ- 3 מיליון דולר

19.11.2009, 13:57 | מיכל תוסייה כהן

משרד הפרסום גלר נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותגי האופנה בלו בירד ולי קופר, לאחר שגבר בשלב הסופי של המכרז שערכה קונספט שיווק על משרד הפרסום ענבר מרחב שקד.

גלר נסיס זכו במכרז לאחר שלדברי מנהלת השיווק של קונספט שיווק, עינת יונגר, "האסטרטגיה השיווקית שלו הציגה תפיסה כוללת וחדשנית התומכת בערכי המותג ובמערך השיווקי של המותגים לי קופר ובלו בירד".

יאיר גלר, מבעלי גלר נסיס, מסר: "אחת הסיבות שקונספט בחרו בנו היא שצברנו הרבה מאוד ניסיון בתחום האופנה בישראל. 15 שנה טיפלנו בהוניגמן, כולל TNT. את הניסיון הזה אנחנו מתרגמים ללי קופר". משה נסיס, הוסיף ואמר כי "הצענו ללקוח את מה שנקרא 'החבילה השלמה': איך נטפל במותג גם באינטראקטיב, גם און ליין וגם אוף-ליין בעזרת גם החברות הבנות של החברה, אידיאולוג'יק וסופר-פוש".

תגיות