אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סקר חדש: סינגפור איירליינס שוב נבחרה כחברת התעופה הטובה בעולם צילום: בלומברג

סקר חדש: סינגפור איירליינס שוב נבחרה כחברת התעופה הטובה בעולם

כך על פי חברת שירותי המידע התעופתי OAG; אמירטס היא החברה הטובה ביותר במזרח התיכון, וגם אל על הישראלית עלתה לגמר בקטגוריה זו

20.11.2009, 08:10 | יסמין גיל

ארגוני תעופה ותיירות ממשיכים לבחור את חברת התעופה הטובה בעולם, הפעם זו החברה הבינלאומית לשירותי מידע תעופתי OAG, שהכתירה את סינגפור איירליינס בתואר הנכסף. אתמול (ה') פרסמה OAG, זו השנה ה-27, את שמות הזוכים בפרסי תעשיית התעופה ל-2009: נוסעים מתמידים ברחבי העולם התבקשו לדרג את שלוש חברות ונמלי התעופה הטובים לדעתם, שבהם שהו ועברו ב-12 החודשים שקדמו לסקר.

מובילה בקטגוריית חברות התעופה הטובות בעולם היא, כאמור, סינגפור איירליינס, שהתואר לא זר לה: היא זכתה בו, בין היתר, גם על ידי חברת דירוג התעופה הבריטית Skytrax ב-2008 וגם בסקר חברות התעופה של זאגט באותה שנה. עלו לגמר בקטגוריה זו: בריטיש איירווייז, קתאי פסיפיק מהונג קונג, אמירטס מאיחוד האמירויות ו-וירג'ן אטלנטיק הבריטית.

נמל התעופה הטוב ביותר הוא צ'נגי בסינגפור, ואילו הית'רו בלונדון זכה בציון לשבח. עלו לגמר: סכיפהול באמסטרדם, נמל התעופה הבינלאומי בדובאי ונמל התעופה בקואלה לומפור.

OAG דירגה גם את חברות התעופה הטובות ביותר בכל אזור בעולם, כאשר בקטגוריה המשותפת של המזרח התיכון ותת-היבשת ההודית, זכתה אמירטס. עלו לגמר: חברת התעופה הישראלית אל על, אתיחאד מאבו דאבי, ג'ט איירווייז ההודית וקטאר איירווייז.

חברת התעופה הטובה ביותר בצפון אמריקה היא קונטיננטל; סאות'-אפריקן איירווייז היא החברה הטובה באפריקה; קוואנטס - באוסטרליה ובפסיפיק; צ'כיה איירליינס הטובה ביותר במזרח אירופה; וירג'ין אטלנטיק - במערב אירופה; לאן איירליינס מצ'ילה היא חברת התעופה הטובה ביותר במרכז ובדרום אמריקה.

חברת הטיסות המוזלות הטובה ביותר, על פי OAG, היא סאות'ווסט איירליינס. מחלקת התיירים הטובה ביותר שייכת לבריטיש איירווייז; מחלקת העסקים הטובה ביותר שייכת לקונטיננטל; ואילו המחלקה הראשונה הטובה ביותר שייכת, לחברה הטובה ביותר, סינגפור איירליינס.

תגיות

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
להנהלת אל על בבקשה
טסתי לאחרונה לניו יורק במקרה לניו ג'רסי הפעם . מטוס 777 חדש אבל המזון התדרדר. בדרך כלל אוכל באל על היה בשפע שתייה מרובה מה קורה לכם שם באל על. המזון והשתייה ירדו ברמהן , וגם ההתקמצנות על הכוסית מים הקטנה למה . זה נותן תחושה שחוסכים בדברים שישראלים מחשיבים כשירות חשוב . חבל תקנו את זה . נחמה
ט.נ. , שוהם  |  20.11.09
12.
ל- 1 ול-2
נראה לי שאין לכם מושג מזה טיסות .אני טס בכל החברות הזרות כולל טיסות פנימיות . אתם חוכמולוגים גדולים נראה אותכם טסים בפנימיות של סין ...לא תרצו לטוס בחיים יותר סכנת נפשות .חוץ מיזה האוכל זבל ..לפחות השרות של אל על מעולה הם אדיבים וגם הכי חשוב מרגישים בבית ........ אז בלי לבלבל תמוח ישראלים מטומטמים .........
משה , חולון  |  20.11.09
11.
1, ו-2, אתם סתם בכיינים זייני שכל!
במשך הרבה מאוד שנים אני טס להרבה מאוד מקומות בעולם, ותמיד אהבתי לטוס באלעל. אף פעם לא הרגשתי רע בטיסה והדיילות תמיד אדיבות, למרות שהנוסעים לא תמיד... אם כבר, אז יצא לי לא מעט להרגיש שאני טס באמבטיה מעופפת כמו בטיסות הפנימיות של דלתא בארה"ב... אני מאוד אוהב את החברות הישראליות למרות כל הבכיינות שלכם, והלוואי והייתי עובד בשבילם, או היו לי מניות שלהן...
א' כי לא חשוב  |  20.11.09
10.
את "לאן" הדרום אמריקנית אני מכיר מעולה-והיא לדעתי הטובה בעולם
שאני טסתי בה, ויצא לי לטוס כמה פעמים איתה בסוף 2006, הטיסות שלה נעשו במטוסי אירבוס חדשים עם מרווח עצום לרגליים במחלקת אקונומי. אחרי הרבה טיסות עם חברות אירופיות כמו "KLM" ולופטהאנזה אני יכול לומר שהשיפור היה אדיר. לטוס בKLM זה כמו לשבת 14 שעות על שרפרף בגובה 45 אלף רגל -פשוט לשבת בצינור ולחכות שהסיוט הזה יסתיים. לעומת זאת "לאן" וגם חברות דרום אמריקניות נוספות (כמו "טאקה") פשוט הייתה מעולה, קודם כל-לא מסך אחד של 16 אינץ' אחת לכמה שורות-אלא מסך לכל זוג מושבים. שנית, כמו שציינתי, מקום עצום לרגליים באקונומי ובנוסף מחיר זול בהרבה משל חברות אמריקניות או אירופאיות. רק על המקום לרגליים הייתי מוכן לשלם יותר, שאתה טס 8-9 שעות בכל כיוון (מדרום אמריקה לצפונה) זה מאוד מאוד מאוד משמעותי-ובלאן זאת החברה היחידה אי פעם שטסתי בה טיסות ארוכות בכזאת תחושת נעימים, ממש כאילו קיבלתי איל או מחלקת עסקים.
גילי  |  20.11.09
לכל התגובות