אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בעלי המכולות מעוניינים להפיץ את מוצרי "המותג" בחנויותיהם צילום: צביקה טישלר

בעלי המכולות מעוניינים להפיץ את מוצרי "המותג" בחנויותיהם

בעלי המכולות פנו אל ייצרנית "המותג", חברת ברנד פור יו. המהלך מבוצע במטרה להתמודד עם התחרות המחריפה מול רשתות השיווק המאורגנות. יו"ר פורום הקימעונאים: "אנחנו לא מדברים במונחים של ניצחון אלא של הישרדות. המטרה שלנו זה לא להגיע לדמי אבטלה"

22.11.2009, 16:40 | אורנה יפת

בעלי המכולות והמינימרקטים הפרטיים פנו לחברת ברנד פור יו, יצרנית "המותג" לרשת הרביעית ומעוניינים להפיץ את מוצרי "המותג" בנקודות המכירה הפרטיות.

רפי שפר, מנכ"ל ברנד פור יו, אמר כי "קיבלנו פנייה אך עדיין לא מתנהל מו"מ. זה רק בתחילת התהליך. אנחנו אלטרנטיבה למותג פרטי לשוק הפרטי, אחרת אני לא רואה איך הם משיקים מותג פרטי כבר בינואר".

בעלי המכולות, המינימרקטים ועסקים קטנים מתחום המזון מאורגנים בארגון תחת השם "פורום הקימעונאים" שהיו"ר שלו הוא אלי סתווי. בתערוכת המזון ישראפוד שתערך השבוע, יציג הפורום ל-1,200 החברים בו את היוזמות החדשות של הארגון.

בעלי המכולות מבצעים את המהלך במטרה להתמודד עם התחרות המחריפה מול רשתות השיווק המאורגנות. "אנחנו מקימים מחסן מרכזי בקיבוץ עין הכרמל שישמש מרלו"ג שממנו יוכלו בעלי המכולות לקחת סחורה בשיטת הקונסולידציה שתוזיל להם עלויות ושינוע ולקבל שם גם מוצרי אריזה, ושירותי שיווק", אמר סתווי. "המטרה שלנו זה לשרוד מול הרשתות הגדולות שופרסל ורבוע כחול. אנחנו לא מדברים במונחים של ניצחון אלא של הישרדות. המטרה שלנו זה לא להגיע לדמי אבטלה".

לדברי סתווי, הארגון יקים עבור בעלי העסקים הקטנים אתרי אינטרנט, שדרכם יוכל הצרכן לבצע משלוחים ובהם יעדכנו בעלי המכולות והמינימרקטים על מבצעים בנקודות המכירה.

תגיות