אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מייסיס: 5,000 לקוחות חיכו ב-5 בבוקר לפתיחת חנות הדגל בניו יורק צילום: בלומברג

מייסיס: 5,000 לקוחות חיכו ב-5 בבוקר לפתיחת חנות הדגל בניו יורק

רבע ממשקי הבית בארה"ב יצאו לקניות בארה"ב כדי ליהנות מהמבצעים עונת השופינג ב"שישי השחור", המייצר 6% מהמחזור העונתי

27.11.2009, 18:54 | סוכנויות הידיעות

תנועת הקונים והמכירות של "יום שישי השחור" בארה"ב מעודדים ומאותתים על פתיחה חיובית של עונת הקניות, כך אמר היום מנכ"ל מייסיס, טרי לנדגרן בראיון ל"מרקטווץ'" והוסיף כי מעל 5000 לקוחות חיכו לפני הפתיחה בחמש בבוקר מחוץ לחנות הדגל של רשת בתי הכלבו ברחוב ה-34 בניו יורק.

"עד עכשיו זה נראה מעודד - כל עוד שהסחורה מתומחרת באטרקטיביות, הלקוחות קונים. הכמויות הטובות ביותר והמחירים הטובים ביותר מוצעים עכשיו. השיווק שלנו בעניין הזה כל כך ברור שלא צריך לחכות לסוף העונה", אמר לנדגרן.

למרות האופטימיות שלו, מייסיס נחלשת היום בוול סטריט ועמה שאר הקמעונאיות, כמו בסט ביי, טרגט ו-וול מארט. חלק מהקונים חיכו כל הלילה להזדמנות לתפוס את המבצעים החמים של פתיחת עונת ה'שופינג' ואילו למשקיעים בוול סטריט אין היום מצב רוח לקניות של מניות קמעונאות, עקב המשבר בדובאי.

מדד הקמעונאיות נחלש ב-0.8% אך האינדיקציה מהיום מבססת את האופטימיות באשר לתוצאות הרבעון הרביעי של חברות כמו טיפאני, סקס וג'יי קרו. אף שעד כה הקונים מגלים התעניינות, הערכות הן כי המבצעים יהיו פחות אטרקטיביים מהשנה שעברה, לאחר שהרשתות עשו מאמץ לכווץ את המלאים בשנה האחרונה.

לפי הסקרים האחרונים, 26% ממשקי הבית מתכננים לצאת היום לקניות, לעומת 24% בשנת 2007. זהו יום הקניות מספר אחד בשנה מבחינת תנועת הלקוחות והיקף המכירות והוא צפוי לייצר 6% מהמחזור העונתי.

תגיות