אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שתי מדליות לאדלר-חומסקי בפסטיבל Epica על קמפיין פלאפון; 3 מדליות ברונזה לשלמור

שתי מדליות לאדלר-חומסקי בפסטיבל Epica על קמפיין פלאפון; 3 מדליות ברונזה לשלמור

מדליית כסף תוענק לאדלר-חומסקי על הסרטון "עולם אחר" שעלה לרגל השקת רשת High Speed GSM ומדליית ארד על סרטון "צבאות" לתוכנית השיחות הבינלאומיות "Global pass"

29.11.2009, 14:52 | מיכל תוסייה כהן

שתי מדליות הוענקו למשרד הפרסום אדלר-חומסקי בתחרות הקריאייטיב הבינלאומית Epica, בקטגוריית הקולנוע, בזכות שני סרטוני הפרסומת שהפיק המשרד עבור פלאפון בשנה האחרונה.

הראשונה, מדליית הכסף, תוענק על הסרטון ’עולם אחר’ שעלה לרגל השקת רשת High Speed GSM. בקמפיין מדומה עולם של פנטזיה, ציורי, כמשל לחיים היפים והקלים של מי שיגלוש ברשת החדשה.

מדליית ארד מדליית ארד מדליית ארד

השנייה, מדליית ארד, תוענק לאדלר-חומסקי על סרטון ’צבאות’ של פלאפון מתחילת השנה, לתוכנית השיחות הבינלאומיות ’Global pass’, בו נראים שני צבאות היורים זה בזה כדורי צמר משני עברי האוקיאנוס, כשלבסוף הם נעזרים בצמר ע"מ לקרב ביניהם את היבשות ולעשות שלום.

מנכ"ל משותף במשרד, אורי עיני, מסר כי "אנחנו שמחים על הזכייה. אנחנו גאים שהצלחנו להביא לקטגוריית הטלוויזיה, שהיא הקשה והיוקרתית ביותר בעולם הפרסום, פריצת דרך רעיונית וויזואלית ברמה בינלאומית גבוהה ביותר".

Epica היא תחרות קריאייטיב אירופאית הנערכת זה 13 שנה, ובה שופטים נציגי מגזינים לפרסום מ-34 מדינות. טקס הענקת הפרסים יתקיים ב-22 בינואר בבלגרד, סרביה. בסך הכל הוגשו השנה 109 מועמדויות מצד שמונה משרדי פרסום בישראל. בתחרות התמודדו 476 משרדים מ-49 מדינות ברחבי אירופה. גרמניה הייתה המדינה שזכתה במירב הפרסים - שמונה.

מדליות גם לשלמור

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה בתחרות בשלוש מדליות ברונזה. אחת על ה"ספק" - תשדיר רדיו לוועד למלחמה באיידס, השניה לקמפיין אינטרנט של אורנג' טיים שנקרא "און אוף" והשלישית על רדיו סאונד, חברה לשידורי פרסום ברדיו עם הסלוגן - "פרסום ברדיו עובד".

בסך הכול, שמונה משרדים ישראליים הגישו מועמדות ל-109 עבודות.

תגיות