אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין חדש לפוקס - בר רפאלי ונועם טור בוודסטוק צילום: עידו איז'ק

קמפיין חדש לפוקס - בר רפאלי ונועם טור בוודסטוק

רשת פוקס מתחילה היום בצילומי קמפיין חדש בשם "פוקס love וודסטוק" - מחווה לפסטיבל המוזיקה שחוגג השנה 40

30.11.2009, 09:21 | מיכל תוסייה כהן

רשת פוקס מתחילה היום (ב') בצילומי קמפיין חדש עם הפרזנטורים של הרשת, בר רפאלי ונועם טור. השניים ייראו במסע לפסטיבל וודסטוק. לדברי משרד הפרסום של פוקס, זרמון-גולדמן, הקמפיין הוא מחווה לפסטיבל האגדי שהשנה חוגג 40, תחת הקונספט הפרסומי "פוקס love וודסטוק".

לראשונה, הקמפיין יתייחס לכל ארבעת המותגים של הרשת: גברים, נשים, קידס ובייבי, בתוך סרטון הפרסומת. גברים, נשים בהריון וילדים ייראו כחלק מקהל המבקרים בפסטיבל ורפאלי וטור יסתובבו ביניהם.

"חזרה לשורשים"

לדברי המשנה למנכ"ל זרמון גולדמן, גיא וינברגר, "פעם פוקס היו מותג יותר פרובוקטיבי וסקסי והקמפיין החדש הוא סוג של חזרה לשורשים. הדגש הוא על בגדי קז'ואל שמתאימים לאורח חיים פשוט והרמוני. אופנה אמיתית ולא מתאמצת שמאפשרת לאדם להיות מי שהוא, בדיוק כמו הפסטיבל שמשדר ערכים של אהבה, חופש, אושר ונעורים".

את הקליפ יביים במאי הפרסומות אלי וורדוף, והצילומים ייערכו במשך שלושה ימים באזור חקלאי ליד ראש פינה.

תגיות