אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
5 מדליות למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בתחרות EUROBEST 2009

5 מדליות למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בתחרות EUROBEST 2009

קמפיין שילוט החוצות החדשני של דפי זהב זכה בשתי מדליות זהב, והוכתר כקמפיין שילוט החוצות החדשני ביותר באירופה

29.11.2009, 19:22 | מיכל תוסייה כהן

 5 מדליות הוענקו לפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ביום שישי בערב בטקס באמסטרדם, מתוך 12 פיינליסטים. זהו מספר שיא של זכיות למשרד ישראלי בתחרות EUROBEST.

קמפיין שילוט החוצות החדשני של דפי זהב זכה בשתי מדליות זהב, והוכתר כקמפיין שילוט החוצות החדשני ביותר באירופה.

הפרס ניתן על שימוש חדשני בשילוט. לדוגמה, בשלט של דפי זהב שחשף את קטגוריית "המגנטים" מוגנטו חפצים שונים. השלט "פנצ'ריות" הורם על ידי ג'ק ענק שנבנה במיוחד, והשלט חדרי כושר נישא על ידי שרירנים בצמתים המרכזיים במשך שבועיים.

במדליית כסף זכה תשדיר הרדיו "הספק" של הוועד למלחמה באיידס, שכבר זכה בפרס "גרנד פרי" בתחרות. במדליית ארד זכה מיצג השולחנות הריקים של עמותת "לתת" לגיוס 200,000 ארוחות חג, אשר התקיים בכיכר רבין כשבוע לפני ראש השנה.

במדליית ארד נוספת זכתה כרטיסיית אוטובוס ייחודית (עבודת גרילה) שנעשתה עבור אלמקס. לתחרות הוגשו למעלה מ-4000 עבודות, מ-35 מדינות ברחבי אירופה.

תגיות